1,55 €

Arvioitu toimituspäivä Keskiviikko, 24.04. - Torstai, 25.04.
Hauskan näköisiä plekuja halvalla
Tuntematon 26.12.2016
Harley Bentonin oma plekusetti, jossa saa 5 keskitien kokoista, trippiväritettyä plektraa, toimi minulla hyvin. Jätin hyvän miehen työnä pari ylimääräistä treeniksellemme, ja kyllä lähtiessä olen nähnyt toisten bändien kitaristien poimivan näitä muoviboksista.

Omassakin käytössä nämä on ollut ja muutamia mukavia biisejä tullut näiden avulla kirjoitettua. Paksuus on minulle juuri sopiva, ei liian lappu mutta saa mukavasti näillä strummailtua.

Ulkonäkö näissä tietysti on mukava, halvalla vähän erilaisempaa. Ote ei ole mitenkään liukas vaan ihan hyvin pysyy kiinni ja yksikään ei ole minulla vielä katkennut tai edes enempiä kulunut. 30 senttiä per kappale- pohjalla tällainen laatu ja ulkonäkö on kyllä mukava ja sopiva minulle.

Varsinaista huonoa puolta en näistä löytänyt. Itse kun tarvitsen vain tätä leveyttä niin sopii meikäläiselle. Täydellinen paketti!

JP
plektrat
Joonas P. 02.01.2015
Plektrat on ihan tusina kamaa.
Eivät murenneet eka soittoissa niin kuin muutamat muut kalliimmat.
Tartuntapinta voisi olla hieman parempi kun tuntui että luiskahtavat sormien välistä pois.
Plektrojen kärki hiemän "tylpähkö" joten kunnon tilutteluun ei sovi kunnolla vaan perus strummailuun

s
vario thickness set, same size cm2
sritg 26.09.2023
fast way trying different thickness , maybe or should , different size cm2 or material, hard ,stiff or less thickness with hard material and bigger size cm2

K
Hyviä perusplektroja
Kapteeni 18.10.2017
Hyvä budjettisetti plektroja. Käytän itse akustisen teräskielisen komppaukseen.

Muutamia ajatuksia HB-plekuista:

-Sileä pinta eikä HB-logo ole mitenkään erityisesti koholla. Eli jos kädet hikoavat soitossa tai komppaat kovaa, voi olla että tämä pleku liukuu sormista. Joku kirjoitti, etteivät nämä plekut liu'u käsistä, mutta oma kokemus on toinen. Odota vain kunhan käsi tarpeeksi hikoaa keikan mittaan... Jotain plektroja olen rei'ittänyt poralla, joten siten tietysti saa pitoa.

-Kestävät hyvin kaikenlaista thrash-henkistä bassokielien takataka-rytmistä kuudestoistaosien "sahaustakin". Ei mitään katkeiluja tai sen sellaisia.

-Erityistä plussaa hienosta ulkonäöstä! Näillä on hauska soittaa pelkästään visuaalisuuden vuoksi.

PL
guitar pick medium
Pentti L. 21.11.2013
Miten hienoa on,kun plektroja saa eri paksuuksia.sillä on ääneen ja soittotuntumaan ihan oma merkityksensä.nämä medium plekut ovat omiaan pehmeään soitantaan.näin jazz miehenä arvostan suuresti oikeata saundia ja vivahdetta.näillä pick mediumeillä saa juuri sen mitä haluaa.kiitos taas kerran

J
Semi
Jerska 18.08.2020
Ihan ok plektra. Ei mitenkään ihmeellinen.

Perusplektroja edullisesti
Tuntematon 28.03.2017
Ostin taas muun tilauksen yhteydessä plektroja varastoon koska niitähän ei ikinä ole liikaa...

Sain paketissa puna-musta-valkoisia plektroja ja värityshän miellytti erään nimeltämainitsemattoman jääkiekkoseuran fania oikein paljon!

Muutamaa plektraa kokeilleena työnjäljessä on parantamisen varaa. Tuotteissa tuntuu pykälät mutta ne saa helposti nyppäistyä pois tai kuluvat soittaessa. Tuntuma soitossa näillä on hyvä ja otepinta tuntuu todella asialliselta.

Suosittelen kokeilemaan näitä plektroja, ei ole hinnalla pilattuja nämäkään. Melkein varkain tulee aina tilauksen mukaan näitä otettua...

BL
Hyviä perusplektroja
Beer League Drummer 16.09.2020
Näistä ei löytynyt lopullista kumppania, mutta auttoivat edullisena settinä löytämään lopulta omaan käteen sopivimman pelktran. Päädyin lopulta paksumpaan ja terävämpään Dunlopiin kun soittoyyli vaihtui. Uskon että näistä moni pitää ja vaikuttavat kestäviltä. Hinta on niknnedullinen että ainakin kannattaa kokeilla.

T
Käyttöplekuja sopivasti
Timo6379 18.11.2014
Olen useimmiten käyttänyt Fenderin medium plektroja, mutta päätin kokeilla näitä kun myyntipaketti on 5 kpl. Muutaman kuukauden käytön jälkeen voin todeta, että pleku toimii tyydyttävästi. Materiaali on ehkä aavistuksen kovempi kuin Fenderin vastaava, mutta ei häiritsevästi. Plektroja ei ole koskaan liikaa, näistä ei mee pelimanni konkkaan.

P
Hyvä perus pleku
Plekuttaja 11.12.2021
Hieman liukas kun kädet hikoaa ja liian löysä kunnon tilutukseen. Mutta toimii hyvin säestyksessä ja rauhallisessa soitossa