Arvioitu lähetyspäivä Lauantai, 30.03. mennessä
D
Pieni pedaalilauta.
Dippimies 18.04.2017
Minulla on läjä pedaaleita jotka halusin saada nätisti roudattavaan muotoon. Arvelin myös että olisi siistimmän näköistä jos pedaalit olisi tiukkana pakettina pedaalilaudassa eikä pitkin poikin treeniksen lattiaa.

Pedaalissa minulla on tällä hetkellä 4 pedaalia (Comp. overdrive, distortion ja delay). Enempää ei mahdu, vaikka pedaalit ei mitään jättikokoisia olekaan. Nämäkin aivan rajalla että mahtuu!

Tämän paketin laatu ja työnjälki itseasiassa yllätti minut hieman, koska odotukset eivät olleet kovin korkealla, Laukku on hieman väljä ainakin minun pedaalisetillä ja virtalähteelle varattu tila pohjassa on aika rajallinen. Muuten aivan laadukas kokonaisuus. Lauta itsessään tukevaa metallia ja laukku näyttää/tuntuu kestävältä.

Mukana tuleva tarra pitää minun pedaalit aika hyvin paikoillaan, joten ei ole välttämätöntä heti ostaa uutta "tarrateippiä".

Suosittelen jos et tarvi kuin noin kolmea pedaalia, muuten suosittelen jo isompaa mallia.

JT
Loistavaa vastinetta rahoillesi
Juho T 08.01.2022
Ostin tämän ensimmäiseksi pedaalilaudakseni, kun kyllästyin irralisten efektien ainaiseen lattialle asettelemiseen ja yhdistelemiseen treeneissä ja keikoilla.

Itselleni oli tämä pienin malli tarjosi kaiken mitä tarvitsen - pienen koon (johon sain kuitenkin mahdutettua kaiken basistina tarvitsemani neljä pedaalia), kätevän ja laadukkaan oloisen kantopussin, perushyvää laatua ja todella pienen hinnan.

Olen todella tyytyväinen hankintaani ja voin suositella tuotetta kaikille, joille tämä pienimmän mallin tarjoama tila riittää.

Miinuksena mainittakoon jalkojen jenkojen laatu, mitä tosin tämän hintaluokan tuotteelta saa odottaa. Seos on pehmeää, jengat huonolaatuisia ja nuljaantumisen riski suuri. Itselläni yksi jalka jäi kiristämättä, kun jengat pettivät.

Jalkoja setissä tulee kahdet - pitkät ja lyhyet. Itse ostin virtalähteekseni Harley Benton PowerPlant Juniorin (Tuotenro: 264101). Virtalähde mahtuu laudan alle, mutta jouduin vaihtamaan korkeat jalat sitä varten. Virtalähteen kiinnitys laudan mukana tulevilla kiinnikkeillä on mahdollista, mutta itse en saanut kovin "siististi ja tukevasti" sitä kiinni noilla kangaspäällysteisillä kumilenksuilla.

Yhteenvetona vahva suositus. Tässä setissä hinta/laatu-suhde on mielestäni todella hyvin kohdillaan.

T
Hyvä tuote
Tanii 25.08.2023
Edullinen ja laadukas tuote. Suosittelen.

Axu24 02.03.2022
Hyvä pedalboardi jonka saa muutettua kahteen eri tasoon. 10 pedaalia mahtuu helposti. Alas pystyy laittamaan kiinni ohuehkon virtalähteen.

P
Hyvän kokoinen ja kevyt pedaalilauta
Pepsi 09.08.2019
Toimii hyvin treeniksellä ja keikoilla. Alla hyvin tilaa ainakin palmerin virtalähteelle, päälle mahtuu pienikokoisia efektejä 7-8 kpl. Laukussa voisi olla hieman enemmän pehmusteita, mutta uskon että pysyy hyvänä keikkareissuilla. Laukussa on tilaa aika hyvin, ei haittaa vaikka joku pedaali menee vähän laudan rajan yli. Tasku voisi olla vähän isompi, ei mahdu kunnolla kaikkia varapiuhoja ja muita tarpeellisia mukaan.

U
Smaller than expected
Urdu 23.11.2020
nice, sturdy construction, plenty of velco included
fits 5 normal size pedals just barely
Käsittely

Hinta ja laatu ovat kohdillaan
Tuntematon 08.02.2017
Hintaansa nähden laadukkaan oloinen pedalboard. Mukana tulee kaikki tarvittava, aika hyvä diili mielestäni. Pehmeään laukkuun en itse laittaisi ainakaan pitkillä kiertueilla mitään arvopedaaleita, mutta onhan tämä kevyt sitten kantaa toisaalta ja suojaa ainakin naarmuuntumiselta ja pienemmiltä iskuilta. En ole vielä kokeillut, että saisiko tähän oman virtalähteen kätevästi kiinnitetty boardin alle, vai pitääkö sitä varten tehdä jonkinlainen korotus laudalle.

P
Oikein hyvä
POTTU 23.04.2022
Seitsemän pedaalia sain mahtumaan lautaan Ja repun pikku taskuun mahtuu wah pedaali

S
Pieni mutta hyvä lauta, surkea kantopussi
Sambbaleeros 26.04.2017
Jos sinulle riittää max. 4-5 normaalikokoista pedaalia, tässä on sinulle oiva lauta. Laudasta en löydä moitteen sijaa ja sen mukana tulevat kiinnitystarvikkeet riittävät mainiosti.

Laudan kantopussi on sen sijaan todella heppoista kangasta. Rätsähti pohjastaan rikki ensimmäisellä keikkareissulla laudan ja pedaalien painosta.

A7
Jämäkkä lauta
Addict 72 08.02.2024
Työn jälki siisti. Omassa käytössä ainakin tarpeeksi jämäkkä. Olisi pitänyt hankkia vaan isompi vastaava, tämä käy pieneksi, kun pedaalimäärä kasvaa.