K&M 21311 Speaker Stand Bag

Arvioitu toimituspäivä Keskiviikko, 17.04. - Torstai, 18.04.
Toimiva laukku telineille
Tuntematon 29.09.2016
Hintaisekseen todella kestävän oloinen laukku.
Ollut tähän mennessä parilla keikalla ja laukkuun mahtui helposti 4 mikkiständiä, valoteline ja kaksi PA-kaiuttimen väliputkea.

Näin pienen laukun jakaminen kahteen osaan on mielestäni ainut arviota heikentävä tekijä. Ymmärrän sen, että varsinaisessa tarkoitukseen kaiutintelineiden kuljetuksessa telineet saa erilleen, eivätkä näin ollen naarmuta toisiaan. Toisaalta tämä osastointi vaikeuttaa pyöreällä "limppu"-jalalla olevien mikrofonitelineiden sovittamista laukkuun.

M
Ajaa asiansa
Miggi 28.06.2021
Vetoketju meni kolmannella käyttökerralla jotenkin vinoon, mutta toimii silti. Tähän mahtui itsellä pari kaiutinjalkaa ja kolme mikkiständiä.

H
Perus roudauspussi
Hanneli 31.07.2017
Jos et vaadi laatikkoa tai pehmusteita, vaan vain pussin, jolla kuljetella kaiutintelineitä ja ständejä, tässä on hyvä vaihtoehto. Olen muutaman kuukauden kuljetellut tällä kahta kaiutintelinettä ja kahta mikkiständiä ja olen tosi tyytyväinen. Kassi olalle ja menoksi. Vetoketjut tuntuvat minun mielestä ihan peruslaatuisen kestäviltä.

M
K&M Kaiutintelinepussi
Marko6476 24.03.2015
Jälleen kerran K&M vakuuttaa laadullaan.
Mitkä tahansa perus kaiutinständit mahtuu heittämällä pussiin ja mikä parasta, niin
tästä pussista löytyy erillinen puolisko vaikkapa mikkiständeille.
Materiaali on hurjan kestävää.

Todella hyvä ostos vuosiksi eteenpäin.

Erittäin hyvä!
Tuntematon 09.12.2016
Erittäin kestävä ja hyvä laukku. Tässä kulkee myös mikkitelineet todella kätevästi ja painoa voi olla enemmän kun laki sallii ja kahvat ja kangas kestää sen! Suosittelen ostamaa!!

V
Ei mikään suksipussi
Valo 18.01.2018
Omassa käytössäni kaiutintelineiden kuljetuksessa ja varastoinnissa.
Itse arvostan asiallista kantokahvaa ja erillisiä osioita molemmille jalustoille. Osiointi on tehty niin, että molemmille puolille on päällä omat vetoketjunsa joten jalustat ovat aina varmasti omissa osioissaan.
Tukeva rakenne.

Kelpo kassi
Tuntematon 06.12.2016
Tähän menee suurin piirtein kuusi mikkiständiä tai pari kaiutinjalkaa.

Kangas on kestävää, mutta vetoketju saattaa antaa helposti periksi. Niin ei ole onneksi vielä käynyt, kun olen vedellyt vetskaria maltilla ja keikkaillut tällä pussilla harvakseltaan. :-)

TS
Quality product
Teppo S. 30.06.2020
A good one, does what it should.

G
Gaiupol 01.11.2022
Hinta-laatusuhde järkevä. Kestävä materiaali ja hyvä työnjälki.