Millenium BS-2011 MK II

Arvioitu toimituspäivä Keskiviikko, 24.04. - Torstai, 25.04.
J
Perushyvä teline
JTK 02.05.2016
Hinta-laatusuhteeltaan loistava ständi, itse asiassa olin hieman yllättynyt laadusta.

Kevyet, joten ei kannata kuvitella käytettäksi minkään monsterikokoisten kaiuttimien kanssa.
Itse olen käyttänyt 10" tuumaisten aktiivipönttöjen alla trubaduurihommissa, toimii hienosti. Oma roudailuni on kevyttä, joten kestävät kyllä käyttöä siinä missä kalliimmatkin ständit. Vaativampiin olosuhteisiin sijoitetaan sitten K&M:ään, eikö vaan?

OK budjetti ständi
Tuntematon 14.06.2016
Olemme bändin kanssa käyttänyt näitä ständejä Behringerin PA-kaappien kanssa treeniksellä.
Ständit ovat ajaneet asiansa ihan OK. PA-kaapit ovat pysyneet pystyssä ja säätömahdollisuudet ovat olleet riittävät. Ständit on toki vähän halvan oloiset ja ahkeraan keikkailukäyttöön ja telineiden liikutteluun paikasta toiseen ostaisin vähän jämäkämmät ständit. Suosittelen jos ständit pysyvät lähinnä esimerkiksi treeniksellä tai kotona.

K
Tukeva PA-teline
Kari299 20.01.2017
Tämä on tukeva, helppokäyttöinen ja kevyt teline kaiuttimille. Ainoa miinus, että meidän kajareille putken pää on liian suuri ja kaiutinta ei tahdo saada siitä irti. Hiominen auttaisi?

V
Teline
Veku707 04.02.2024
Hyvä teline, sopivan jämäkkä ja menee kasattuna pieneen tilaan.