Yhteensä
Käsittely
Vakaus
Työnjälki

Millenium mikkiständi

Milleniumia ostaessa ei koskaan tule odotettua häikäisevää laatua, vaan enemmänkin peruskamaa edullisesti. Tämä on nimenomaan sitä. Itselläni näitä 2 kpl käytössä overhead- mikkien telineinä rumpusetissä, siinä tarkoituksessa toimivat kohtuullisesti, sillä itselläni pienet ja hyvin kevyet mikit. "Painavien" mikkien kanssa saa olla melko tarkkana, sillä painoa ja vakautta tällä telineellä ei liikaa ole. Pienellä laulajalle oikein hyvin käypä, miksei myös esim. kitaran/basson elementtiäänityksissä. Itse en tätä ottaisi snare- tai tomimikin telineeksi, ellet sitten tosiaan käytä kevyttä kondensaattorimikkiä tms. Itselläni mb75 ( shure sm57 -kopio), enkä uskoisi tämän suoriutuvan siinä hyvin. Säätöjä telineessä on oikein hyvin ja riittävästi. saa matalalle, mutta tarvittaessa myös korkeutta löytyy. Ja jos moitin että keveyden vuoksi ei ole hirvittävän tukeva, niin näitä kyllä jaksaa hyvin roudata melkoisenkin nipun. Mutta kuten jo alussa mainitsin, toimii hyvin over-mikkien telineenä kun kevyiden mikkien kanssa pelaa. Ja hinta, se on halpa. Olen tyytyväinen, täytti minun tarpeeni, ja suosittelen muillekin.