1 375 €

Arvioitu lähetyspäivä Tiistai, 23.04. mennessä
JI
Rahalle vastinetta
Juho I. 23.10.2015
Ensimmäisenä yllätti mikrofonien keveys ja erittäin pieni koko. Tämän ansiosta mikrofonia on todella helppo säätä ja kääntää juuri sellaiseen asentoon kuin haluaa. Tyylikästä puukoteleloa myöten tämä stereo setti on erittäin laadukasta työnjälkeä. Sitten se tärkein eli mikrofonin soundi. Klm 184:n yläpää oli heti kerrasta niin miellyttävä että eipä käynyt mielessäkkään että olisi ollut tarvetta korjata eq:lla mitään. Erittäin tasainen ja luonnollinen soundi kaikilta alueilta. Yläpäässä ihan pieni korostus mutta ei mitään harsh osastoa todellaakaan vaan sellaista erittäin smoothia hunajata. Overheadit oli se mihin itse pääsääntöisesti hankin tämän parin mutta esim akustiset kitarat sekä lähes kaikki perkussiot tulee näillä otettua.

M
Laatumikit
Mikab 29.07.2021
Olen äänittänyt näillä akustista kitaraa sekä rumpujen overheadeina. Selkeä tasapainoinen soundi. Parhaimpia puikkomikkejä hintaluokassaan. Suosittelen!