3,50 €

Arvioitu lähetyspäivä Lauantai, 30.03. mennessä
T
Hyviä plugeja
Timo2655 19.12.2014
Olen aina (yli 30 vuotta) tehnyt johdot itse, koska silloin voi säätää pituuden haluamakseen ja voi käyttää laadukkaita osia. Neutrikin plugit ovat niitä laadukkaita osia. Vedonpoisto on toteutettu niin, että johdon rakenne ei kärsi, toisin kuin niissä pihdeillä rutistettavissa. Tässä muovikynnet takertuvat kolmelta sivulta johdon päällikerrokseen, mihinkään paikkaan ei kohdistu liian suurta voimaa. Tina ottaa hyvin kiinni ja mittatarkkuus on hyvä.

K
Parhaita liittimiä
KV1234 11.09.2021
Neutrik tekee maailman parhaat liittimet. Näiden kartiovedonpoisto on aivan ylivoimainen verrattuna mihin tahansa muuhun, esim. kulttimainetta nauttiva Switchcraft ei ole läheskään yhtä kestävä ja luotettava. Olen kolvannut vuosien aikana satoja Neutrikin liittimiä, eikä vastaan ole tullut ainuttakaan joka olisi ollut ulkona speksistä - se jos mikä on kiitettävä suoritus miltä tahansa kilkkeeltä ja firmalta.

Jp
Jari p 31.07.2015
En ole 10 vuoteen muita plugeja käyttänyt kun löysin nämä Neutrik plugit.
Hinta laatuu suhde hyvä. Helppo kolvata ja vedonpoisto on asiallinen ja mekaaninen laatukin on hyvä.Kertaakaan 10 vuoteen en ole saanut itse plugia rikki keikka tilanteissa jossa saatta tapahtua mitä vaan päälle astumiset, johdon vedot jne.

O
Plugi, joka toimii
Ode 19.12.2016
Oman elämänsä tee-se-itse -miehelle kestävä, todella laadukkaan tuntuinen mono-jacki omien piuhojen ja muiden plugiliitintä vaativien tuotteiden tekoon.

Ulkoisesti tuote on metallinen, kestävä ja mikäli sen on väliä, myös näyttää hyvältä. Juotospinnit ovat helposti saavutettavissa ja täten myös juotettavissa.

Omasta mielestäni parasta näissä kuitenkin on vedonpoiston toteutus. Siinä missä monien muiden valmistajien plugien vedonpoisto on toteutettu pihdein kokoonpuristettavasta kiristimestä, näiden oma kiristyy johdon ympärille plugin kuorta käyttövalmiiksi kierrettäessä, mahdollistaen näin uudelleenavaamisen ilman kulumista.

M
Työ ok
MysteryIslands 21.02.2018
Tilasin aiemmin muita plugeja ja niitä oli huomattavasti helpompi kolvata. Näissä on semmoinen jännä pohja mihin pitää kolvata. Oon ite tykännyt kolvata semmoiseen silmukkaan.
Isot plussat kuitenki tuosta vedonpoistosta, se on makee! Samaa arviota käytin myös kulmaplugimalliin, koska samanlaisia systeemejä ovat

C
You won't find a better instrument jack plug for this price.
Cablecoiler 12.09.2020
+ I've been using these for years and they've served me well. Really easy to open, solder and close with probably the best solution for strain relief I've come across. Hold in place really well in all types of jacks and the materials hold up even in live situations.

- No negatives here.

Tällä hetkellä odottavat vielä kohdettaan
Tuntematon 20.06.2016
Sirompi kuin Neutrik NP2 C melko pommin kestävä versio, ehkä myös mukavampi soittimen perässä käsitellä.
Plugin sisärunko näyttää aivan samalta C.n, mutta tiedä sitten metallien paksuuksista jos puretaan alkutekijöihin, näillä näkymin C.n runkokuori on vain järeämpi ja suurempi, kuin siistimmän ja siromman ulkomuodon omaavalla NP2 X.

J
Luultavasti paras.
Joonatan 19.04.2017
Ystäväni suositteli tätä minulle, kun omaa piuhaa halusin opetella tekemään. En kadu päätöstä. On jämäkkä sisältä ja jos vertaa halppispugiin niin eron huomaa. Oletettavasti tämä kestää pidempään. Suosittelen ja ostan näitä luultavasti lisää jos tarvii!

o
Perusvarma
oliohattu 12.02.2019
Laadukas vaihtoehto, kestävä käytössä, helppo kasata ja purkaa.

M
Loistava perus jakki
Miikkura 29.01.2017
Ei ole valitettavaa vielä löytynyt, perus jakiksi oikein mainio palikka. Hyvin on kestänyt minulla samplepadista mikseriin välille kytkettynä keikat ilman minkäänlaista pätkimistä tai vääntyilyä. Huolella kun tekee ja kunnioittaen käyttää niin mielestäni erinomainen plugi.