Paiste 17" Rude Crash/Ride

8

Crash / Ride cymbal

  • Size: 17"
  • An extra heavy crash
  • Sound is loud to very loud
  • A broad, earthy, full and assertive, energetic asounding crash cymbal
  • Explosive response
  • A great choice of cymbal for hard and heavy drumming
  • <i>The</i> ride / crash for loud styles
Myynnissä vuodesta Marraskuu 2004
Tuotenumero 175275
Myyntierä 1 kappaletta
Hand Hammered Cymbal Yes
Finish Regular, Traditional
Alloy B8 Bronze
270 €
Kaikki hinnat sis. ALV:n
Varastossa
Varastossa

Tuotetta on varastossa ja se voidaan lähettää heti.

Tietoa lähetyksestä
llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Torstai, 2.05. ja Perjantai, 3.05. välillä.
1

8 Asiakkaiden arviot

4.6 / 5

Sinun pitää kirjatua sisään, jotta voit arvostella tuotteita.

Huomio: jotta vältymme kuulopuheisiin, epätäydelliseen tietoon tai mainontaan perustuvia arvosteluja, niitä saa tehdä vain asiakas, joka on tuotteen meiltä ostanut.

Sisäänkirjautumisen jälkeen löydät kaikki arvosteltavat tuotteet kohdasta “Arvostele tuotteita” asiakastililtäsi.

Ääni

Työnjälki

7 Arvostelut

P
Paramedic 01.04.2020
Tilasin Paiste Ruden, sain Paiste Ruden. Legenda.
Ääni
Työnjälki
0
0
Raportoi ongelmasta

Raportoi ongelmasta

google translate de
Valitettavasti tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
K
Schweres Becken für die eher laute Spielweise
Kwinz 13.10.2009
Schweres, sehr durchsetzungsfähiges Crash/Ride für die eher laute Spielweise.
Für das ruhigere Spiel aber auch gut als Ride einsetzbar. Gute Ansprache, klarer und wuchtiger Sound.

War eine lange Zeit über mein meistgespieltes Becken im Set. Leider ist es mir schon mehr als einmal durch die eingeprägte Seriennummer hindurch eingerissen. In meinen Augen eindeutig ein Materialfehler, bzw. einfach nur unglücklich verarbeitet / Seriennummer zu tief geprägt. Ich hoffe nicht, dass das bei dieser Serie standart ist. Falls doch hoffentlich schon überarbeitet und abgeschafft.

Es wäre auch gut möglich, dass ich nur ungeheuerliches Pech hatte, da in meinem Umfeld noch nicht solch ein Fehler aufgetreten ist und auch kein anderes Becken meines Sets in dieser Form kaputt ging.

Aber alles in allem ein recht gutes Becken mit super Klang. Optisch seit der Überarbeitung auch noch etwas schnieker als der Vorgänger. Sehr zu empfehlen.
Ääni
Työnjälki
0
0
Raportoi ongelmasta

Raportoi ongelmasta