Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
R
Erinomainen tuote!
Rondy 28.11.2017
Ostin Pearl Compact Traveler Kit -rumpusetin Cajon-rumpusettini jatkeeksi. Käytän ko. setin kanssa Gibraltarin kevyitä telineitä (BD-pedaali ja Hi-Hat-teline) ja Paiste DJ45 -symbaaleja (sekä vintage ride). Bassorummun kalvoksi ostin Remon Vintage A WeatherKingin. Lisäksi ostin Pearl Compact Travelet Bag:n.

Sopivalla kalvolla varustettuna rumpusetistä saa erinomaisen kuuloisen, jos kevyempi soundi riittää. Bassorummun pystyy virittämään sopivan soivaksi ja virvelin napakaksi Jazz-musiikin soittamiseen. Uskon sopivan miltei yhtä hyvin muidenkin tyylilajien soittamiseen.

Setti on kasattavissa erittäin näppärästi ja vaikuttaa kestävältä. Kasaamiseen kuluu aikaa n. 1-2 minuuttia. Itse ostin myös ko. setille tarkoitetun Bag:n, jota suosittelen jos aikoo liikuttaa rumpusettiä. Bagiin mahtuu myös mm. em. 20' Ride.

Suosittelen!

C
Kyllä rytmin saa aikaiseksi
CAndreas 16.02.2018
Mitään suuria fiiliksiä ei tästä luonnollisesti saanut irti, soundithan on mitä nyt pelkältä kalvolta voi odottaa. Itselläni poljenta kohtuullisen kovakätistä, siitäsyystä koko setti ei tahdo pysyä paikallaan. Itse kuitenkin tykkään soittaa "pakon edessä" mielummin kalvoja kuin puulaatikoita, eli siitä syystä tämä tuli valittua. Jos olisi hieman tukevampi niin lisäisi tuota uskottavuutta paljonkin enemmän, jalkojen suunniteluun ei suuria ajatuksia ole laitettu.

c
Näppärä
creuz 03.12.2018
Erittäin näppärä pienissä tiloissa kuten vanhustenlaitoksissa. päivakodeissa ym. Helppo kasata ja sopii pieneen tilaan. Virveli hiukan "huojuu" kun meno yltyy.