3,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 19.04. mennessä
T
Ei valittamista
Tomoki 04.10.2020
Ajaa asiansa vallan mainiosti. Vaikuttaa kestävältä. Pituus on hyvä kotikäyttöön, mutta jos pedaalilautaan haluat, niin voi olla että vie johto vähän liikaa tilaa (kosmeettinen haitta), siihen suosittelen vähän lyhyempää johtoa. Olen käyttänyt näitä vain kotikäytössä.

Välikaapeli
JaaJaaJaa 04.03.2014
Toimiva välikaapeli. Plugit ovat vähän hennon oloiset ja ohuehkoa metallia, koska piuhat makaavat pedaalilaudalla, ei niihin kuitenkaan tule paljoa rasitusta. Uskoisin kestävän. Ja tällä hinnalla ei kannata itse lähteä värkkäämään. En ole huomannut ylimääräisiä horinoita tai käsittelyääniä.

Edullinen, mutta laadukas
Antti89 25.06.2015
Pro Snaken kaapelit ovat edullisia, mutta hintaisekseen äärimmäisen asiallisen oloisia. Ostin tämän itse viritinpedaalin ja ABY-pedaalin välille. Mitään äänenlaatuun liittyviä ongelmia en ole havainnut ja itse kaapelit ovat tosi jämäkkää tekoa. Hyvät liittimet ja hyvin koottu. Suosittelen.

Jari3641 06.10.2014
Loistava tuote pedaalilaudan rakentamiseen. Pituus sopii täydellisesti pedaalilautaan kuin lautaan ja 90 asteen kulmassa olevat johdonpäät soveltuvat ahtaipiinkin lautoihin. omassa käytössä kestänyt hyvin enkä ole huomannut mitään äänenlaatuun negativisesti vaikuttavaa tekijää kuten särinää tai hurinaa. Suosittelen! 5/5

Toimii
Janne7197 26.01.2015
Thomannin "Snake" -kaapeleita kymmeniä omistavana, ei voi kuin todeta että joskus halpakin tuote voi olla hyvä. Yksikään omistamistani kaapeleista ei ole vielä tullut tiensä päähän, joten vakaasti uskon myös tämän patch-kaapelin suorituvan mainiosti tehtävästään!

TL
Does what its supposed to do
Turo Leppämäki 16.08.2021
Does its job very well. Havent noticed anything wrong with it in the year i have used it. It has taken some beating and still works like new

Simppeli ja halpa pedaalilaudan perusvaruste
Tuntematon 15.08.2015
Pedaalilautaani alkoi kertyä pedaaleja siinä määrin, että kalliiden patch-kaapeleiden ostaminen olisi tullut turhan kalliiksi. Siispä ostin monta kappaletta näitä, ja en ole kätön aikana huomannut negatiivisia vaikutuksia äänenlaatuun. Tuotteesta huomaa sen, että ne eivät ole kalliita, mutta harrastelija- ja kotisoittokäyttöön nämä riittävät hyvin.

Perus patchikaapeli
Tuntematon 22.12.2014
Mitäköhän tästä pitäisi sanoa: jos tarpeesi on yhden jalan mittainen kulmapluginen instrumenttikaapeli, niin eiköhän se ole sitten tässä. Oma kultakorvani ei paljasta minkäänlaista eroa kalliimpiin ainakaan käyttämälläni setillä (Boss FV-50, Ibanez TS-9, Dunlop CryBaby). Jos olet rakentamassa pysyvämpää settiä (tai salkkua) kannattaa harkita kaapeleita joissa on pienemmät plugit. Tässä kaapelissa nekin ovat riittävän jykevää laatua.

T
Good for the price
Tuulentarpoja 14.11.2020
Very durable and good for its price. I use it on my pedalboard and does the job.

Mh
Uskomattoman laadukas tähän hintaan
Musiikin harrastaja 27.08.2019
Huikean laadukas tuote alle kolmen euron hintaan.
Erinomainen äänenlaatu, ei häiriöitä.
Liittimet erittäin tukevaa tekoa ja kaapeli tuntuu laadukkaalta. Käytän johtoa basson virittimen ja vahvistimen välillä joskus myös kitaran efektien välikaapelina.
Ei huonoja puolia.
Voin suositella tuotetta sitä tarvitsevalle.