5,90 €

Arvioitu toimituspäivä Torstai, 2.05. - Perjantai, 3.05.
B
Toimiva Johto!
BoogieStrato 11.10.2017
Kerrankin johto, joka saa jotakin aikaiseksi! Olen käyttänyt tätä johtoa Jet City Attenuatorin kanssa ja olen erittäin tyytyväinen, kun äänen laatu pysyy hyvänä keinokuormasta huolimatta. Ostin samalla toisenkin vastaavan johdon, jota olen käyttänyt Fenderin DRRI:n ja Peavey Classicin yhdistämisessä. Näin voin ohjata toisesta vahvistimesta toista ja saada irti parhaat palat näistä erityyppisistä vahvistimista.

Pro snaken johdot ovat minulla toimineet asiallisesti ja mitään huonoja puolia en ole niistä huomannut. Mielestäni tarjolla on riittävä määrä eri pituuksia.

P
Laadukas kaiutinkaapeli!
PetriE 25.10.2015
Todella asiallisen kaapeli, jossa jakki on tuhti ja jämäkän oloinen. Itse johto on paksu ja todella taipuisa. Hinta ja laatu kohtaavat tässä todellakin. Näitä kannattaa ottaa kunnon nippu varastoon, kun hinta ei ole ainakaan esteenä.

W
Noise free great quality
Wirta 22.07.2021
I use this to connect my tube amps to speakers.

M
Quality for cheap price
Matt_N 16.09.2017
I use this cable to connect my 2x12 cab to amp head and I've never had any problems with it. Built quality feels good as in five times more expensive cables and the cable does not create any noise when using it.

Tuntematon 20.02.2017
Pro snake tpl 1,5 pp on erikoisen hyvä ja laadukas kaiutinkaapeli naurettavan halpaan hintaan, näitä voi tarjota vaikka kavereillekin. Jakit ja kaapeli on paksut ja jämäkät. Tätä tuotetta on ilo suositella hyvää speaker caplea etsivälle.

V
Erittäin hyvä hinta/laatu suhde!
Ville-Veikko 11.07.2016
Liittimet ovat jämerän oloiset ja piuhan materiaali tuntuu hintaansa nähden laadukkaalta. Piuhat olleet puolisen vuotta nyt käytössä kotioloissa soittohuoneeni kitaranupin ja kajareitten välissä ja mitään valitettavaa en näistä keksi.

Suosittelen!

E
Sturdy and thick
Entropia 07.11.2019
I have two of these and they've never failed me on tour.

Kestävä.
Tuntematon 05.01.2017
Tiesin jo aikaisemmin että tämä on hyvä kaijutin johto, kestää ja on laadukas.

k
kop 13.10.2013
Käytän mahdollisimman lyhyitä kaiutinkaapeleita. Yleensä puolimetrisiä. Nämä puolitoista metriset ovat erittäin hyviä kun käytän kompon kanssa myös lisäkaiutinta. Kelpo tuhti kaapeli, homma hoittuu ja edullisesti. Tialasin pari vara kaapelia kavereita varten.

m
Piuhaa Pikku Rahalla
matso 23.09.2013
Piuha on todella paksu, kuitenkin kohtalaisen hyvin käsiteltävissä. Liittimet ovat lähes koomisen suuria. Tämä piuha antaa rahalle täyden vastineen. Miksi ruveta rakentelemaan itse, kun saa valmiin hyvän ja toimivan kajaripiuhan tarvikkeiden hinnalla.