Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Keskiviikko, 24.04. mennessä
E
Tiivistetty arvostelu erittäin hyvästä mikistä
Elkku1 27.08.2023
Mikrofoni toimii "emulating" systeemillä ja tarjoaa kattavan valikoiman eri mikrofoonien saundeja, jopa sadantuhhanen euron edestä. Mikrofonin "emulating" asetusta voi vaihtaa, joko enne äänitystä tai sen jälkeen. Se on erittäin mukavaa varsinkin, jos vuokraat studiota muille, koska silloin ei tarvitse käyttää aikaa moneen eri äänitykseen, vaan vain yksi ääniraita riittää.

Suosittelen tätä mikrofoonia erittäin paljon ja se on helposti hintansa värtti. Suosittelen kuitenkin ostamaan popfiltterin, sekä mikki ständin samaan aikaan kun ostaa tämän, koska tässä niitä ei tule mukana.

Mikrofooni sopii täydellisesti kotistudioon, sekä että ammatilais studioon. Äänenlaatu on täydellistä, sekä tasaista eikä taustamelua ole juuri ollenkaan. Yksi parhaista mikrofooneista tähän hintaan, suosittelen isosti.

K
Paras mikki.
Kaapovk 26.09.2023
Todella laadukas mikki ja todella edullinen työnjälkeen nähden. Tällä pärjää pitkälle!