Ilmainen toimitus sis. ALV:n
Saatavilla 5-7 viikon sisällä
Saatavilla 5-7 viikon sisällä

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

C
Hyvä laite musiikin tarkkailuun.
Chorale 22.08.2019
Olen käyttänyt softana analyzereita, mutta kyllä tämä hardware on paljon makeampi. Selkeä lukuinen ja helppo käyttää. Hienointa on se, että ei vie konetehoa datan lukemiseen. Suosittelen kotistudioille!

Loistava laite!
Arrrrrrttu 17.09.2022
Olin hieman skeptinen alkujaan tämän laitteen tarpeellisuudesta sikäli, että samat asiat onnistuu kyllä myös softapuolella.

Mutta, kun tuotantoja on paljon ja kaikki mittarit löytyy aina luotettavasti samasta paikasta hienolla infodesginilla, olen tykästynyt käytettävyyteen todella paljon.

Käytän usein jo julkaistua musiikkia referenssinä miksatessa ja masteroidessa. Tällä laitteella voi saman tien mitata mitä tahansa tietokoneelta tulevaa audiota.

r
Fantastinen laitos
rantta 21.02.2022
Näin tämän kerran kollegalla ja oli kyllä pakkohankinta. Ainoa miinus on vähän kankeasta tallennettujen ääniprofiilien hallinnasta, mutta muuten tämä on kyllä aivan täydellinen laite.

F
Hyvä ostos!
Finlander 14.01.2020
Toimii kuin junan vessa. Näytön resoluutio ei ole kummoinen mutta ei haittaa toimintaa. USB moodi toimii myös moitteetta. Säästää mukavasti tilaa läppärin näytöltä.