7,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Lauantai, 30.03. mennessä
Hinta enemmän kuin kohdillaan
Tuntematon 02.02.2016
Tilasin mukavan läjän erilaisia johtoja ikään kuin reserviin keikoille siltä varalta, että keikoilla tulee akuutti tarve. Ostin siis näitäkin; pari kymmenmetristä ja pari kuusimetristä. Valitsin väriksi keltaisen lähinnä siksi, että sen perusteella ne on helppo tunnistaa minun omikseni. Johdot ovat tarpeeksi hyviä ainakin ei-aktiiviseen keikkailuun.

Itse käytän XLR-johtoa DI-boksin kanssa, sillä olen basisti. Siihen tarkoitukseen nämä ovat enemmän kuin pop: ne voi vaan asettaa paikalleen takavasemmalle piiloon. Kuitenkin kun tätä johtoa hypistelee käsissään niin tuntee hyvin, että nää ei ole mitään turhan järeää tekoa ja esimerkiksi laulukäyttöön ne saattavat olla vähän liian hauraita. En tiedä sitten, menevätkö ne käytännössä kovin helposti rikki, mutta näin tuntuman perusteella kannatan ns. staattista käyttöä. Johtojen päät ovat kuitenkin hyvää tekoa kiinnitysmekanismia myöten.

Edullisen hinnan takia näitä siis voi olla hyvillä mielin varastoon vaikka kuinka paljon. Itse keikkailen vain silloin tällöin, joten en osaa sanoa, kuinka hyvin nämä sietävät aktiivista käyttöä. Itse varasin kuitenkin "varsinaiseksi" kunnolliseksi piuhaksi jotain kalliimpaa ja laadukkaampaa, mutta käytännössä en ole edes tarvinnut sellaista; viittaan siis tällaiseen ns. staattiseen käyttöön eli lähinnä muuhun mikitykseen kuin lauluun.

Noin ylipäätään nämä ovat melkein ehdottomia omiin reserveihin. Itse en studiohommia harrasta, niin kannattanee tiedustella osaavilta infoa siitä, kuinka hyvin nämä toimivat studiokäytössä (tuleeko mitään ylimääräistä noisea tms).

T
Mikkijohto
TeemuM 04.11.2014
Niin, tässäpä on johto, ainakin nämä vanhemmat sarjat, jotka eivät ole kylmyydestä moksiskaan. Kestävät pakkasta ja kylmää, ei ritsahada poikki niin kuin joku "halvempi" kaapeli. Ja näitähän oli väreinä vaikka mitä saatavilla.

V
Hyvä
Veli-matti 29.11.2013
Ihan hyvä ja halpa peruspiuha, plussaa tietysti tuottaa vielä se että on värillinen, ei ainakaan sekotu muihin piuhoihin treeniksen lattialla, saa vielä aika montaa eri väriä.

Great cable!
Tuntematon 24.05.2016
Durable long cable. The yellow color makes it stand out from other cables, which are usually black. I use this cable from the mixer to the PA speakers and to the microphone. The connectors are stable and will last for a long time. Very good!

J
Erinomainen hinta-laatusuhde
JAAV 20.03.2020
Edullinen ja toimiva kaapeli, kätevästi värikoodattuna (itse käytän eri pituisia kaapeleita eri värisinä niin näen heti väristä pituuden). Kätevää.

Hyvä kaapeli
Tuntematon 28.01.2015
Kaapeli on ollut hyvä ostos. Nyt lähes 9 vuoden käytön jälkeen kaapeli on edelleen hyväkuntoinen. Liittimet ovat tiukasti paikoillaan ja kaapeli ei ole lähtenyt purkautumaan mistään. Kaapeli on suht paksu, joten se ei mene solmuun kovin helposti. Voin suositella.

Works as it should
Tuntematon 27.10.2022
Works as it should. Nice bright color.

Hyvä kaapeli ja laadukkaat liittimet
Tuntematon 01.06.2016
Kaapelin liittimet ovat jämäkät ja kestävän oloiset, eikä käytössä ole ollut mitään ongelmia. Itse kaapeli voisi olla paksumpaa ja aktiiviseen keikkailuun suosittelen pienellä varauksella. Kotistudion ja pienimuotoisen keikkailun tarpeen täyttää loistavasti ja keltainen väri piristää muuten mustassa piuhalaatikossa.

MM
Hyvä kaapeli