3,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Keskiviikko, 24.04. mennessä
Perus johto
Tuntematon 15.02.2015
Hyvä piuha mutta 3,5mm plugi pää jotenkin on kärsinyt kun johtoa pitää liikutella että menee molemmat kanavat päälle. Hyvin helposti johto meni rikki mutta suotittelen jos johtoja ei tarvitse jatkuvasti irroitella

HS
Laatuletku
Henri Suominen 14.04.2019
Toiminut moitteetta jo useamman vuoden mikserin apuna. Voi olla että on joutunut muutamaan kertaan kovaan otteeseenkin tässä ajan saatossa mutta hyvin on kestänyt ainakin ne rasitukset. Ei mitään moitittavaa. Suosittelen

J
Hyvä piuha kotikäyttöön
Jukk 19.09.2020
Erinäiset pikkulaitteet (teenage engineerit ja puhelimen) saa kiinni mikseriin näppärästi. Pituus on riittänyt. Äänenlaatu omaan amatöörikorvaan on ollut riittävän hyvä.

j
Aika hyvä
jazbaz 30.11.2021
Tekee tehtävänsä

MV
varastoon
Marko V. 07.10.2013
Taas näitä tuotteita joita tuskin voi olla liikaa kotistudiossa. Itse käytän tätä piuhaa lähinnä mikserin yhdistämiseen pc:n äänikorttiin, mikserin yhdistämiseen ulkoiseen tallentimeen sekä pienellä kuulokelähtöliittimellä varustetun audiolaitteen yhdistämiseen mikseriin. Näissä käyttötarpeissa piuha toimii varsin hyvin.

e
Great
efu-sami 03.08.2016
Quality cable, nothing to complain about. I've had it with me down the road but only I have touched it so no rough handling but it has withstanded more life than just static patching in my home-studio.

Very recommended.

T
Ehtodon iPadin kanssa
Trubaduuri 10.11.2022
Mulla on tällainen kaapeli ollut jo vuosia käytössä ja erinomaisesti onkin toiminut. Vähän lyhyemmän olisin voinut ostaa, mutta tälläkin pärjää hienosti.

SS
Toimiva kaapeli
Sur Satan 13.06.2021
Läppäristä KRK:ille menee ääni puhtaasti.
Ei rutinaa, taikka muitakaan häiriöääniä paitsi naapureilta aamuyön tunteina joskus. Eivät kuulemma tykkää samasta musiikista. Typerykset.

P
ProgDrummer 25.07.2021
Basic cable that gets the job done.

R
Toimiva piuha
RandomTard 16.10.2021
Tätä piuhaa olen käyttänyt pitkään ja se on toiminut hyvin.