Thomann Alpin IV 96 M

1 Asiakkaiden arviot

5 / 5

Sinun pitää kirjatua sisään, jotta voit arvostella tuotteita.

Huomio: jotta vältymme kuulopuheisiin, epätäydelliseen tietoon tai mainontaan perustuvia arvosteluja, niitä saa tehdä vain asiakas, joka on tuotteen meiltä ostanut.

Sisäänkirjautumisen jälkeen löydät kaikki arvosteltavat tuotteet kohdasta “Arvostele tuotteita” asiakastililtäsi.

Ominaisuudet

Ääni

Työnjälki

1 Arvostelu

Thomann Alpin IV 96 M
4 666 €
Kaikki hinnat sis. ALV:n
Varastossa
Varastossa

Tuotetta on varastossa ja se voidaan lähettää heti.

Tietoa lähetyksestä
llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Torstai, 2.05. ja Perjantai, 3.05. välillä.
1
google translate de
Valitettavasti tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
W
Ein sehr gut zu spielendes Instrument mit hervorragendem Klang
Walter7285 06.03.2014
Das Thomann Alpin habe ich von ihnen im Dezember gekauft.

Ich bin vom ersten Spielen an gleich sehr gut damit zurechtgekommen.
Ich habe es schon bei mehreren Auftritten gespielt und die Zuhörer waren sehr angetan von dem schönen runden Klang. Ich spiele so gerne damit, dass ich seit dem Kauf mindestens jeden Tag 1 Stunde spiele.

Bei meinem vorherigen Akkordeon hatte ich sonst das Problem, dass meine Hände nach ca einer halben Stunde die Hände eingeschlafen sind. Das ist jetzt Gott sei Dank vorbei.
Eine kleine Anmerkung von mir zum Gurt. Die Querlaschen, die die beiden Gurte verbinden hätte ich gerne etwas weiter oben, da bei längerem Spielen im Stehen die Gurte manchmal nach unten von der Schulter rutschen, so dass man manchmal während dem Spielen die Gurte nachrücken muss. Das ist dann etwas störend!
Ominaisuudet
Ääni
Työnjälki
2
0
Raportoi ongelmasta

Raportoi ongelmasta

Thomann Alpin IV 96 M