Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Torstai, 25.04. ja Perjantai, 26.04. välillä.
P
Erittäin hyvä kuljetuscase tarvikkeille
PauliL 06.08.2018
Toimii kosketinsoitintarvikkeiden kuljetuslaatikkona. K&M Baby Spider, pedaalilauta, tuoli ja kaapelit menevät mukavasti sisälle.

Varustin itse jälkeenpäin vielä renkailla, niin kulkee kevyesti paikasta toiseen. Ilman renkaita hieman isokokoinen yksin kuljetettavaksi.

HL
Erinomainen flight case
Heikki L. 22.09.2013
Tämä flight case soveltuu kaikenlaisen tavaran kuljettamiseen. Tilavuus on juuri sopiva: laatikko ei ole liian iso eikä liian pieni. Erityiskiitos tulee laatikon neljästä tukevasta kantokahvasta (tämän kokoiseen laatikkoon olisi voitu periaatteessa laittaa ainoastaan kaksi kantokahvaa). Upotetut perhoslukot ovat myös erittäin kätevät, eivätkä upotettuina kasvata turhaan laatikon ulkomittoja. Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen laatikon ominaisuuksiin sekä osien ja työn laatuun.

s
tilava jakestävä
stoge 08.12.2017
Laatikko on todellä jämäkkä ja samanlaisia pystyy kasaamaan päällekkäin tukevasti. Perhoslukot ovat sopivan jäykät eivätkä ole minulla vielää löystyneet. tämä 80cm leveä laatikko on tosin hankalan mittainen yksin kantaa mutta muuten todella hyvä ostos.

l
Erittäin laadukas tarvikelaatikko
liam_ 13.05.2017
Käytän itse tätä laatikkoa LP -levyjen säilytykseen. Laatikon sisään ei pääse pöly ja vanerista pystyi tekemään toimivat insertit. Thonin laatikot ovat todella laadukkaita ja näissä lukot ja saranat ovat ensiluokkaa.

t
trubaduba 03.11.2023
hyvin rakennettu case. bändin piuhat, mikseri, ja valot menee heittämällä sisään.