7,90 €
33,33 € / l •

Arvioitu toimituspäivä Tiistai, 9.04. - Keskiviikko, 10.04.
MA
Soitinrakennusliima
Marko A 21.04.2017
Luotettava perusliima soitinrakennukseen. Muodostaa kovemman liitoksen kuin monet tavalliset puuliimat. Liimatessa esimerkiksi bodyn puita yhteen kannattaa muistaa käyttää aluspaperia tai ilmaväliä liimattavan kappaleen ja pöydän välissä, tämä liima tarttuu todella tiukkaan kiinni! Muuten joutuu repimään tai talttailemaan kappaleen irti.

Normaaliin askarteluun tämä reilu parin desin purkki on hinta-laatusuhteeltaan hyvä, koska liimaa tarvitaan soitinrakennuksessa aika pieniä määriä, eikä se kestä vuosien säilytystä.

Sopii myös muihin puuliimaustöihin, jos tarvitaan tiukkaa pitoa. Itse olen korjaillut mm. pöydän jalkojen kiinnityksiä.

Ä
Ändiläinen 20.10.2020
Tallojen liimaukseen käytän tätä tuotetta ja enkä tiedä paremmasta. Siistiä jälkeä tulee!

G
tyytyväinen.
Gorilla124 08.01.2018
Olen tyytyväinen liiman ominaisuuksiin. Ainakin tämä varmasti toimii soittimien korjauksessa ja rakentamisessa. Voin suositella. vedellä puhdistuu märkänä ollessan.