Saatavilla 1-2 viikon sisällä
Saatavilla 1-2 viikon sisällä

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

Helpotusta VOX-omistajan arkeen
Antti89 25.06.2015
Ostin tämän pedaalin Vox VT40+ -vahvistimen kaveriksi, koska halusin saada kaiken hyödyn irti mallintavan vahvistimen hienoista ominaisuuksista.

Pedaali on jämäkkää tekoa. Metallikuori on hyvin viimeistelty ja pedaali on koottu hyvin. Pohjassa on isot kumitassut, jotka pitävät pedaalin erinomaisen hyvin paikallaan lattialla vaikka mitenkä polkisi.

Kytkimet ovat mielestäni ihan laadukkaan oloiset. Eivät mitään maata mullistavaa, jos vertaa esim. tuon Polytune-viritinpedaalini kytkimeen, mutta ovat kuitenkin jämäkät ja toimivat varmasti.

Ominaisuuksiltaan tämä on toimiva laite. Bank-kytkimellä saa vaihdeltua ainakin VT40:ssä kahden eri Bankin välillä ja loput neljä kytkintä jäävät sitten eri kanaville, joihin voi tallentaa ihan mitä tahansa. Tämä pedaali on oikeasti ehdoton lisäväline, jos haluaa hyödyntää tuon vahvistimen ominaisuuksia kunnolla. Itse olen lähinnä käyttänyt tuota niin, että olen pitänyt siinä clean-kanavaa, särökanavaa ja säröä delaylla. Mielikuvitushan tuossa on sitten rajana.

Ainoa negatiivinen asia, mikä ei sinällään minua haittaa, on se että johtoa ei saa irroitettua. Joissakin tilanteissa se voisi olla ihan ok, mutta minua ei tosiaan ole haitannut.

Kokonaisuutena kyseessä on laadukas tuote, joka tuo todella paljon lisäarvoa VT-sarjan vahvistimien käyttämiseen.

HP
Todella hyödyllinen
Harri P 15.10.2015
Tämä footswitch on todella hyvä ja käytännöllinen lisävaruste. Tarpeeksi pitkän johdon vuoksi voi olla melko kaukana itse vahvistimesta. Kumitatit laitteen pohjassa takaavat pidon lattiaa vasten. Helppokäyttöinen, kun saa vaihtettua kahdeksan eri suondin välillä kesken soiton, vain nappia painamalla. Auttaa todella tuomaan Voxin kykyjä esiin. Suosittelen lämpimästi!

b
Excellent quality footswitch
bonhoeff 24.12.2020
Excellent quality footswitch. In occasional use with VT-20+, works well. Nothing negative to say about it.

VV
VOX jalkakytkin
VOX VT40 30.09.2020
Tekee mitä lupaa. Ei naksu eikä pauku

t
Must have equipment with Vox Valvetronix amp.
tuomask78 19.06.2018
I bought this footswitch with my Vox VT20X. Build quality is robust and buttons work well. This footswitch have 8 channels so I can use all user presets of my Vox amp. This is quite big pedal so it might be a problem with small pedalboards. I made my own pedalboard from wood so that's not a problem.

Kestävä jalkaswitch
Tuntematon 13.05.2016
Laadukkaasti rakennettu, ei heiveröinen, vaan jämäkkä metallirunko. Luottettavan oloinen jalkapedaali, kestää käyttöä myös kengällä painettuan esim. treeniksellä tai keikalla. 5 nappulaa, yhdestä vaihdetaan äänipankkia + neljä eri kanava valitsinta.

Laadukasta VOX tekoa!

K
Hyvä jalkakytkin
Köde 24.05.2017
Tämä tekee Vox Valvetronixista todella helppokäyttöisen. Vahvistimessa on niin paljon ominaisuuksia, että on hienoa saada ne päälle ja pois yhdellä polkaisulla. Jalkakytkin on todella tukeva ja hyvää laatua. Ei mitään vikaa.

W
Vox footswitch