Breslmair Trumpet Mouthpiece G2A

3

Trumpet Mouthpiece

  • Complete mouthpiece
  • Rim form: G (striking inner edge, towards the outside rather flat, has good endurance)
  • Outer diameter: 27.50 mm
  • Cup diameter 16.72 mm
  • Cup depth: Medium
  • Bore 3.80 mm
  • Stem: G2
  • Stem size: Large
Available since February 2016
Item number 382055
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Medium
Cup Diameter 16,72 mm
Finish Silver Plated
£99
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 24.04. and Thursday, 25.04.
1

3 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Typisch Breslmair
TrompiMVP 25.12.2017
Ich habe mir, nachdem ich bereits verschiedene Modulsysteme von Breslmair angeschafft habe, nun ein Komplettmundstück bestellt. Und es ist, wie ich bereits vermutet hatte, die absolut richtige Entscheidung gewesen! Der Klang auf diesem ist noch etwas runder als beim vergleichbaren Modulsystem und ich fühle mich darauf super wohl. Ich spiele dieses Mundstück nur auf der Deutschen B-Trompete und dort vor allem für Orchestereinsatz und Kammermusik. Es hat einen sehr schönen und vollen Klang und passt sich super in den Orchesterklang ein.
quality
response
sound
0
1
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
Sehr guter Sound
Hermannfireblade 09.02.2019
Hatte bisher immer nur ein Mundstück. Der Rand, besonders die Randform in Kombination mit dem tiefen und großen Kessel ergibt für mich ein sehr gut zu spielendes Mundstück in allen Höhenlagen. Bietet auch gute Ausdauer.
Für mich als Wiedereinsteiger sehr gut!
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Cooler Sound
Trompetenfloo 18.12.2023
Sehr schöner Sound -Verarbeitung wie ein Breslmair eben ist. In der Höhe tu ich mich noch etwas schwer durch die Umstellung
quality
response
sound
0
0
Report

Report