JK Exclusive Baritone 6A S2

3

Baritone Mouthpiece

  • Inner diameter: 25.75 mm
  • Bore: 7.20 mm
  • Cup depth: Deep
  • Shaft 2 (B shaft)
  • Silver plated
Available since July 2010
Item number 248613
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Deep
Cup Diameter 25,75 mm
Finish Silver Plated
£68
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock within 9-12 weeks
In stock within 9-12 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

3 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Gutes Baritonmundstück
Donar 15.01.2018
Ich nutze das Mundstück für einen Bariton eines unbekannten Herstellers, welcher relativ viel Blaswiderstand besitzt.
Durch die große Bohrung konnte dieser merklich reduziert werden, so dass sich das Instrument auch mit steigender Dynamik leicht spielen lässt und nicht zu früh "zu" macht. In der Höhe konnte ich keinerlei Nachteile feststellen.
Ich konnte leider bei keinem anderen Hersteller ein Mundstück für einen Baritonschaft mit einer so großen Bohrung finden.
Dies ist das schöne an JK Mundstücken, dass man sich seine Kombination aus verschiedenen Maßen je nach Bedarf zusammenstellen kann.
Auch soundmäßig absolut empfehlenswert. Richtig schöner, warmer Klang.
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Sehr schöner Klang
Bauer11 05.09.2023
Für mein K&H Open Flow ist bislang das JK 9D-S2 mein Favorit, weil es einen schönen Klang bei recht komfortablem Spiel ermöglicht.
Das 6A S2 fordert etwas mehr, aber der Gewinn an Klangfülle ist größer, als ich erwartet hatte.
quality
response
sound
0
0
Report

Report