Meinl MC-2 Percussion Clamp

10

Multi-Clamp

  • For two attachment rods
  • Including two straight holding bars
  • More flexibility through additional lateral adjustment
Available since July 2003
Item number 163693
Sales Unit 1 piece(s)
Stand/Mount for: Small Percussion
£52
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 30.04. and Wednesday, 1.05.
1

10 Customer ratings

4.2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

5 Reviews

H
a decent clamp
Hans-Marius 02.11.2017
A decent and affordable clamp. At this price it's an okay choice. Very simple mounting system, so it can move if you hit your accessories hard.
stability
quality
handling
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Meinl MC-2 Percussion Klammer
Patrick928 14.09.2010
Insgesamt bin ich mit der Klammer sehr zufrieden. Das stufenlose Ausfahren der Arme ist sehr hilfreich. Die Klammer punktet mit hoher Stabilität und sauberer Verarbeitung. Die Verarbeitung ist glücklicherweise wertig. Hatte den Halter zunächst nur mangels Alternative gekauft, wurde aber positiv überrascht. Gerne hätte ich aber noch eine Verstellmöglichkeit des Winkel der beiden Arme zueinander gehabt. Unsere Bläsersection wollte die Klammer mit an den LP Bongo Ständer schrauben, jedoch war hier eine Kollision (auch mit komplett ausgefahrenen Armen) der Halterungsstäbe mit den Bongos unvermeidbar, und wir mussten auf einen zweiten Ständer zurückgreifen.
stability
quality
handling
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
m
Zufrieden
m4x1 03.12.2017
Eigentlich tolles Teil, aber eine Schraube ist schnell abgebrochen ohne große Kraft!
stability
quality
handling
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Ja
Sehr flexibel
Joachim aus B. 25.11.2009
Diese Percussion Klammer von Meinl ist sehr gut geeignet um am Hi-Hat oder anderen Ständern Tambourine, Kuhglocken usw. anzubringen. Mit dieser Klammer ist sehr flexibel und sie ist auch ziemlich robust gebaut. Und der Preis stimmt auch.
stability
quality
handling
0
0
Report

Report