Richter Jeff Loomis Guitar Strap

3

Guitar / Bass Strap

  • Jeff Loomi's (Arch Enemy) Signature Model
  • Soft nappa glove leather
  • Padded
  • Mineral tanning
  • Free of harmful substances according to the ban regulation, free of AZO-dyes and manufactured in an environmentally friendly way
  • Length: Adjustable from 98 - 158 cm
  • Width: 11 cm
  • Colour: Black
  • Handmade in Germany
Available since November 2018
Item number 452492
Sales Unit 1 piece(s)
Length 158 cm
Width 110 mm
Colour Black
Special Features Jeff Loomis
£121
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 3.04. and Thursday, 4.04.
1

3 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

comfort

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
O
Mann ist das ?n Gurt
Ogov 10.01.2019
Da ich schon die Schecter Jeff Loomis Cygnus habe, musste selbstredend der passende Gurt her. Über Richter bin ich auf den Gurt gekommen. Als ich das Paket von Thomann öffnete, erschrak ich. Was für ein Oschi. Aus dem kann man ja zwei Gurte machen. Eine Richter typische 1A Qualität. Federleichtes Nappa und doch an den Enden sehr stabil. Bei dem Gurt merkt man gar nicht, dass man eine Gitarre dranhängen hat. Die Breite des Gurtes verteilt die Last so gut auf der Schulter, so dass man einen längeren Auftritt mühelos (ohne Rücken) übersteht. OK, der Preis schreckt ab, aber man bekommt einen der besten Gurte der Richter Kollektion. Ein kleiner Kritikpunkt - Das Jeff Loomis Logo ist nur ein Abziehbild mit Nieten. Hier hätte ich mir ein Blechschild gewünscht. Aber das ist nörgeln auf hohem Niveau.
quality
comfort
1
0
Report

Report