Thomann Rhythm flute Gis

9

Rhythm Flute in G#

  • Made of bamboo
  • Can be used without reinforcement in Djembemusik
  • A whole new sound experience for rhythm accented music
  • Length: 82 cm
Available since July 2012
Item number 289566
Sales Unit 1 piece(s)
£16.90
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1

9 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

features

sound

quality

6 Reviews

PK
Perfectly túnel
P. Kupfer 03.10.2021
Harmonic flutes cannot get better than these finely crafted made in India little wonders. Nothing compares to the bamboo feeling and sound. Thanks again, Thomann!
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
YG
Flöte für "Jedermann"
Yngo Gutmann 14.02.2014
Vor 20 Jahren war ich in der Slowakei und kaufte mir so eine Flöte. Ich war begeistert davon, wie leicht ich mit ihr spielen konnte (Als "nicht-Flötenspieler"). Einfaches modulieren der Töne durch die Stärke beim hinein blasen und zugleich unten das Loch mit dem Finger öffnen. Ihr Sound ist einfach sehr besonders.
Inzwischen hatte ich meine Flöte verliehen. Auf der Suche nach einer Neuen Flöte bin ich bei Thomann gelandet- wie so oft ;-)
Ich kaufte mir die Große Variante in Gis. Tiefe Töne sind mein Ding. Ich bin Trommler und leite eine Trommelschule. Im Unterricht habe ich sie neulich rausgeholt und zu den Rhythmen dazu gespielt. Einfach super. Auch meine Schüler waren begeistert.
Ich liebäugle mit einer zweiten Rhythm-FLute :-)
Nebenbei gesagt ist sie "mehr" als eine Rhythm Flute.
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
z
Flûte
zac123 20.04.2018
Faut des long bras pour celle là, mais le son et la jouabilté sont super
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Fantástica flauta
Ferguitarra 05.05.2022
Es la primera vez que pruebo una flauta de estas características y he de decir que la relación calidad precio es óptima.
Se pueden sacar diferentes notas en función del flujo de aire, es muy intuitiva y suena genial.
Muy buena opción para empezar con las overtone flutes.
0
0
Report

Report