Meinl HTT10BK 10" Tambourine

5

Tambourine

  • Size: 10"
  • ABS plastic frame
  • Wide handle
  • Stainless steel jingles
  • Double row of jingles
Available since February 2016
Item number 379797
Sales Unit 1 piece(s)
Number Of Jingles 7
Siize 8"
with Skin No
Tunable No
Incl. Mount No
Natural Head No
22,90 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 29.04. and Tuesday, 30.04.
1

5 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
1
Keine Ahnung von Percussion aber macht Spaß
1till 30.06.2017
Als Gitarisst/Bassist hab ich nie viel mit Percussion am Hut gehabt und kann sicher nicht ein so differenziertes Urteil zum Gerät abgeben.. fürs Homerecording hab ich mir jetzt einfach mal ein Tamburin geholt.
Vorher hatte ich mir bei Youtube ein wenig was über die unterschiedlichen Schellen angeschaut, wie was klingt, und mich für meine Zwecke für Stahl entschieden.
Erster Eindruck nach dem Auspacken: Das Ding ist ganz schön laut. Für längeres Schütteln daheim würd ich den Gehörschutz nehmen. Für die Bühne sicher genau richtig so.
Das Gerät liegt gut in der Hand, ist gut verarbeitet und macht Spaß. Bin gespannt, wie es auf der Aufnahme klingt!
sound
quality
0
0
Report

Report