Audio-Technica AT 8417

3 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

1 Review

Audio-Technica AT 8417
14,80 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 24.04. and Thursday, 25.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
k
Ersatzklemme
kai7 24.11.2013
Nach Gebrauchtkauf des At831b ohne entsprechende Klemme habe ich diese originale bei Thomann bestellt. Ich habe nach günstigeren bzw. besseren (z.B. Beyerdynamic mit Kugelgelenk) gesucht - aber die passen alle nicht von Ihren Maßen.
Ggf. passt das aus dem selben Haus kommende Klemme für das Pro 70 - gibt's auch bei Thomann.

Fazit:
Die Klemme ist etwas kleiner als sie auf dem Foto wirkt. Die Wippe - also der eine Teil der Klemme die innen am Sacko/Hemd etc. ist verhindert ein verrutschen/verdrehen gut. Weil der Draht etwas raus ragt ist das Mikro etwas (1cm) weg vom Körper - was das Mikro näher an den Schall bringt und die Körpergeräusche reduziert.
Einziges Minus ist der etwas dünne Draht, was nicht heißen muss, dass der Draht nicht trotzdem lange hält.
quality
0
0
Report

Report

Audio-Technica AT 8417