bam 8002SNN Guitar Case Classic

1

Case for Classical Guitar

  • 4 mm ultra-stable ABS outer shell
  • 5 Locks and circumferential rubber lip
  • Neoprene backpack straps
  • Full velour interior
  • Suspended storage of the instrument
  • Accessory pockets inside
  • Rubber feet and anti-slip rubber applications on the bottom
  • Exterior dimensions: 106 x 42 x 17 cm
  • Body length inside: 55.5 mm
  • Total length: 103.5 cm
  • Upper bout: 28.5 cm
  • Lower bout: 37.5 cm
  • Weight. 4.2 kg
Available since September 2023
Item number 576205
Sales Unit 1 piece(s)
438 €
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Tuesday, 7.05. and Wednesday, 8.05.
1

1 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Sehr guter Koffer
REWMAI 05.03.2024
Habe mir den Koffer für meine erst kürzlich auch bei Thomann erstandene Juan Hernandez Romance zugelegt. Da Senor Hernandez auch seine edelsten Gitarren generell ohne Koffer und im Pappkarton !!! um die halbe Welt schickt ( ein Alleinstellungsmerkmal unter allen ersthaften Gitarrenbauern) war die Anschaffung eines adäquaten cases alternativlos. Da die Gitarre von den Standards abweichende Abmessungen hat ( Korpustiefe und Gesamtlänge ) hatte ich wenig Auswahlmöglichkeit da die allermeisten Koffer, abgesehen von 2 anderen sehr günstigen auch bei Thomann erhältlichen Alternativen, nicht passen. Das BAM Case sitzt wie angegossen, macht optisch Einiges her und ist mit Ausnahme des nicht festsitzenden BAM Logos im Kofferinneren sehr gut verarbeit. Die Schlösser schließen butterweich, ohne jedes Spiel und bemerkenswert geräuschlos. Weitere gute Gründe für die Anschaffung des Koffers sind die Schwebelagerung des Instrumentes, das sehr geringe Gewicht und die gute thermische Isolierung ( benutze eine Humidifier von D'Addario) entschieden. Positiv überrascht war ich auch über die mitgelieferte graue Schutzhülle die im Übrigen nicht in der Thomann Artikelbeschreibung aufgeführt ist.
Fazit: Der Koffer ist sein Geld wert. Insgesamt bin ich absolut zufrieden und kann den Koffer bedenkenlos weiterempfehlen.
handling
quality
0
0
Report

Report