Best Brass Trumpet "Kai" 3C

2

Mouthpiece for Trumpet

  • Cup diameter: 16.85 mm
  • Ø 3.78 mm Bore
  • Gold-plated
  • This is not a double cup, but more like a "gas pedal" for playing in the high register
Available since July 2016
Item number 393001
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Medium
Cup Diameter 16,85 mm
Finish Gold Plated
199 €
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 8.04. and Tuesday, 9.04.
1

2 Customer ratings

4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Eine gute Idee...
Anonymous 21.02.2017
... die aber für mich leider nicht funktioniert. Da ich nicht "drucklos" spielen kann, zumindest nicht über längere Zeit, geraten meine Lippen irgendwann an die Innenkante des Mundstücks und der Spass ist zu Ende. Kein Schwingen mehr möglich. Es ist wahrscheinlich für "no pressure" Spieler das Richtige. Als professioneller Trompeter vertrete ich allerdings folgende These: no pressure - no sound - no jobs. Insofern: nix für mich. An der Verarbeitung ist nichts auszusetzen, hervorragend.
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Mundstück, das ein perfekten Ansatz braucht
MichaelR 30.12.2017
tolles Mundstück, nur in der Tiefe habe ich etwas Probleme,
deshalb habe ich nicht immer die volle Punkte geben können. Das Mundst. fordert einen perfekten Ansatz - Anspannung der Lippen, sonst ist der gewünschte Kai Innenkessel meiner Meinung nach umsonst.
quality
response
sound
0
0
Report

Report