Conrad Götz Pfitzner Gut String E

1

Singe String For Double Bass

  • E string
  • Plain gut string without winding
  • String diameter: 4.6 - 4.7 mm
Available since July 2015
Item number 359239
Sales Unit 1 piece(s)
Series / Brand Pfitzner
length 3/4
ball-end No
loop-end Yes
core-material Gut
131 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 24.04. and Thursday, 25.04.
1

1 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Schöner Klang
Föhnnix 08.02.2018
Conrad Götz Pfitzner Gut String E, sehr guter Klang und hat ein ganzes Jahr mit 80 Gigs und unzähligen Bandproben und Übungsstunden durchgehalten. Die Saite ist immer noch nicht kaputt aber nachdem ich nun eine Neue draufgezogen habe (wieder die Gleiche) merkt man doch das sie irgendwann den Kick verliert. Ich spiele sie nur im Rockabilly/Country Slapstile. Mehrere Bassisten die sich meinen Bass geliehen hatten sagten das die Saiten sehr gut Klingen.Für Saite A-D-G verwende ich Gut-A-Like Didi Beck Edition.
sound
quality
1
0
Report

Report