Ernie Ball E-Guitar Strap Black/White

6

Electric Guitar Strap

  • Stable and long-lasting polypropylene strap
  • High-quality leather ends
  • Gold-plated embossing - Ernie Ball Logo
  • Width: 5 cm
  • Extra long version: 104-182 cm
  • Colour: Black / White
  • Made in the USA
Available since April 2019
Item number 462950
Sales Unit 1 piece(s)
Length 182 cm
Width 50 mm
Colour Black, White
Material Polypropylen
Special Features Leather Ends
24,90 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 25.04. and Friday, 26.04.
1

6 Customer ratings

4.2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

comfort

quality

4 Reviews

T
Nice strap
Toaster249 07.05.2021
It looks cool and feels very comfortable.
quality
comfort
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Checkerboard
Subi-Driver 01.02.2021
Früher habe ich für meine Gitarre(n) den No1 StretchStrap verwendet, leider scheint es ihn nicht mehr zu geben, deshalb habe ich mir als großer Rick Nielsen-Fan diesen schönen Gurt ausgesucht. Bisher habe ich noch nichts negatives entdeckt, Verarbeitung ist super, der Tragekomfort ist gut und mit den Security Locks sitzt alles wie es soll.
quality
comfort
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
C
Alles in allem recht gut.
Ct7567 16.03.2023
Ich habe mir diesen Gurt gekauft, da ich meine Gitarren auch mal im stehen spielen wollte. Zeitgleich habe ich einen Gurt im selben Preis, aber von einer anderen Marke gekauft (die ich hier nicht nennen werde, da ich nicht weiß, ob das gestattet ist). Im Vergleich zu diesem anderen Gurt fällt auf, dass die Halterung nur aus einfachem Leder (wenn es denn welches ist, was aber an diesem Punkt egal ist) besteht. Bei der anderen Marke war es zweilagig und an der Öffnung gegen zu weites aufreißen erneut vernäht.
Im Vergleich mit diesem Gurt kann ich für den Ernie Ball leider nur 3 Sterne in der Verarbeitung geben. Schlecht ist er nicht, es scheint in dem Preissegment jedoch durchaus besseres zu geben.
quality
comfort
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
TeKaBe 13.10.2019
Positiv: Der Gurt sieht für meinen Geschmack gut aus, wie auf der Abbildung.
Negativ: Der Grip(Schulter) des Gurtes ist für meine (E-)Gitarren nicht ausreichend, sie bewegen sich Kopfseitig zum Boden, damit war der Kauf für die Katz!
quality
comfort
0
3
Report

Report