EV ETX-TCA-L

3

Truss Clamp Adapter

  • Truss adapter for ETX-12P, 15P, 35P
  • Includes screws, washers and 1x M10 Eyebolt
  • Colour: Black
Available since February 2015
Item number 346440
Sales Unit 1 piece(s)
Type Flying Frame
244 €
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1

3 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Hält was es verspricht
DjPh!7 09.05.2017
Beim Auspacken habe ich schon gemerkt das die teil doch schon recht schwer sind für Ihre Größe, aber die müssen ja auch ein bisschen Gewicht halten.

Bei meinem ersten Einsatz habe ich 4 EV ETX 12P geflogen und alles hat bombenfest gehalten.

Auch wenn die Bügel auf den ersten Blick teuer erscheinen, aber für die Sicherheit meiner Kunden und Gäste sind Sie jeden Cent wert.

Auf die Montage war super einfach, hab nichtmal die Bedienungsanleitung gebraucht.
quality
1
0
Report

Report

google translate se
Unfortunately there was an error. Please try again later.
f
Perfekt flygbeslag
festkungen.se 22.04.2019
Använder dessa för att flyga EV ETX-15P i tross. De känns rejäla och är enkla att montera.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
CS
Robust
Christian Schwartz 25.10.2019
Solide Verarbeitung mit hohem Gewicht, dafür macht der Trussclampadapter einen wertigen Eindruck und damit bringt es auch Spaß seine ETX fliegen zu lassen.
quality
0
0
Report

Report