Flyht Pro Rack 10U Live 40

11

19" Double Door Rack

  • 10 U effective height
  • 40 cm Installation depth
  • Material: 7 mm birch multiplex
  • Stable aluminum profiles
  • Ball corners
  • 2 Folding handles
  • 4 Spring-loaded butterfly closures
  • Stepless rack rail at the front
  • 4 Large rubber feet on the bottom
  • External dimensions: 550 x 515 x 555 mm
  • Weight: 11 kg
  • Colour: Black coated
  • Includes screw set
Available since July 2018
Item number 432035
Sales Unit 1 piece(s)
Formfactor 19"
Construction Type Double-Door
Vertical Height Units 10 U
Internal Depht [mm] 400 mm
Horizontal Height Units 0 U
with display stand No
Rack rail at the back No
Service flap No
With Wheels No
Trolley No
Shock Mount No
Clasps Snap lock
Material 7 mm Plywood
Colour Black
External Width 550 mm
External Height [mm] 515 mm
External Depht [mm] 555 mm
Weight 11 kg
Show more
162 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1

11 Customer ratings

3.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

handling

quality

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Besser als erwartet
Donphilippo 16.11.2018
Da ich nur kurzzeitig ein Rack brauchte bis ich alles umbauen wollte, Entschied ich mich für das Flyght Pro Rack. Arbeite sonst ausschließlich wegen der Qualität mit Thon, und das darf man hier auch nicht erwarten. Das Case wird sehr Stabil wenn es bestückt ist davor ist es schon etwas wackelig. Die schienen sind einfach gehalten sind angepasstes Stangenmaterial dementspreched gesägt und zur einführung der Muttern Seitlich aufgemacht. Alle Kanten sind sehr großzügig entgradet. Griffe und Verschlüsse laufen Sauber und kommen der Thonqualität sehr nahe. Von der Verarbeitung ist es soliede Gemacht nicht immer sehr Hübsch aber funktional. Bisher war jedes Case das nicht von Thon kam auch schnell wieder aussotiert, dieses werde ich behalten, da es alles erfüllt was für mich wichtig ist.
Fazit: Jeder der nicht gleich das dreifache für ein ThonCase bezahlen kann oder will ist hiermit bestens bedient.
stability
handling
quality
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
r
Bon rapport qualité prix
rémus 02.02.2023
a tendance à bouger un peur à vide, mais une fois les modules installés et serrés, l'ensemble devient rigide.
Bien si pas trop mal mené...
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Endlich Ordnung
FloKe 15.06.2022
Haben das Rack für unsere Band im Einsatz. Fest verbaut sind Mischpult, InEar-System, Schubladen, ein Batterieaufladesystem und eine Steckdosenleiste.
Für den Transport ist es das beste was wir machen konnten, da jetzt nicht mehr alles einzeln rumfliegt und seinen festen Platz hat. Ich hatte ganz am Anfang ein wenig bedenken, ob das Rack nicht stabil genug ist, aber als alles fest verbaut war, habe ich mir da keine Gedanken drüber gemacht (auch wenn man zur teureren Alternative bestimmt noch einen Unterschied merken wird).
Deckel lassen sich super leicht abnehmen und durch die Tragegriffe ist es auch einfach zum transportieren.

Kurz gesagt:
Ich würde das Rack auf jeden Fall wieder kaufen!
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
c
Endeble
couseras 23.04.2023
Fabricado con prisas. Mal rematado y muy muy endeble y debil. Cualquier opcion es mejor que esta. Lo revendí según llegó a casa
stability
handling
quality
0
0
Report

Report