Gewa Don`t Fret Viola 16"

3

Fret Markers

  • For 16" viola
  • Designed particularly with beginners and students in mind
  • Can be glued on easily and removed without residue
Available since April 2015
Item number 362260
Sales Unit 1 piece(s)
9,90 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 25.04.
1

3 Customer ratings

3.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Gute Hilfe
Rockshox 25.07.2021
War mir erst unsicher weil ich an anderer Stelle gelesen habe das die Markierung ungenau sei, hab sie mir dann doch geholt weil ich mir nicht vorstellen konnte das ein Gewa Produkt unpräzise sein soll. Sauber aufs Griffbrett geklebt und stimmt mit den Tönen überein. Kann die Griffbrettmarkierung nur weiterempfehlen
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
LS
Finger Weg!!
Lukas S 14.03.2018
Das Produkt an sich ist gut, nur hat es eine FALSCHE Größe!! Es steht zwar Viola "16 darauf, auch die angegebene schwingende Saitenlänge ist das was ich bräuchte, allerdings sind die Markierungen fernab irgendwelcher sinnvoller Töne... Somit absolut nutzlos.
quality
1
1
Report

Report