Grover Pro Percussion Snare Drum Wires 14JD

8 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sonic impact

quality

3 Reviews

Grover Pro Percussion Snare Drum Wires 14JD
44 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 29.04. and Tuesday, 30.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
p
Einfach nur Top!
peter.fuhrhans 19.03.2018
Ich habe schon einige Snare Teppiche ausprobiert aber dieses Teil hat mich umgehauen. Was für ein unglaublich tiefer und präzieser Ton. Ich werde wohl nie wieder konventionelle Spiral-Teppiche kaufen. Die Verarbeitung ist ebenfalls sehr gut.
Die beiliegenden Straps und Bänder habe ich allerdings nicht verwendet. Stattdessen benutze ich die Mylar Straps von Puresound.
sonic impact
quality
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
C
Ganz gut gell?
Christoph772 12.10.2017
Ich hatte schon öfters die Spiralen meines Teppichs auf 8 getrimmt und die breiten Enden schmäler gemacht...
Immer auf der Suche nach dieser weichen, dichten Sound und mit einer super empfindlichen Ansprache...
Woalla... hier ist eine Lösung, die meinen Vorstellungen entspricht!
I am now addicted to wires!
But, ein Kabel war geknickt... ging aber wieder auf seinen Platz zu weisen... :-) Schade dennoch... :-(
Alles in Allem: sehr guter dichter weicher Sound ohne Aufdringlichkeit!
Genau das Richtige für die Mietwohnung :-)
sonic impact
quality
1
0
Report

Report

google translate se
Unfortunately there was an error. Please try again later.
AK
Sejarmatta med bra ljud
A Kanto 28.12.2022
Högt pris men bra ljudpåverkan. Vill du ha ett lite mer kontrollerat ljud, lite varmare och mörkare så är denna modell värd att testa. Min virveltrumma av lönn fick en bra uppgradering. Jag är nöjd!
sonic impact
quality
0
0
Report

Report

Grover Pro Percussion Snare Drum Wires 14JD