Humes & Berg New Stone Lined ST-132

4

Practice Mute for Trumpet

  • New Stone Lined ST-132 Mannie Klein
Available since January 2008
Item number 202177
Sales Unit 1 piece(s)
53 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 28.03. and Friday, 29.03.
1

4 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

volume reduction

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
DS
Einmal leise bitte!
Dr Specht 06.11.2009
Mein täglicher Übungsdämpfer für die Trompete. Nach zwei Jahren täglichen Übens (in der Regel eine Stunde) konnte mein Nachbar, mit dem ich Wand an Wand wohne, nicht glauben, dass ich Trompete spiele. Er hat immer nur mein Saxophon gehört, dass sich leider nicht dämpfen lies.

Der Humes & Berg erfordert allerdings etwas mehr Druck vom Zwerchfell als ein vergleichbarer Denis Wick Dämpfer. Nach einer gewissen Zeit wird die Trompete auch etwas kopflastig, weil er sein Gewicht nicht ganz verheimlichen kann.
volume reduction
sound
quality
response
1
0
Report

Report