InEar Cedis cleaning cloths

17

Cleaning Cloths

  • For removing contaminants from in-ear headphones and hearing protectors such as earwax, sweat and other deposits
  • Shipping quantity: 25 Pieces
Available since July 2018
Item number 439061
Sales Unit 1 piece(s)
Type Cleaner Tool
4,99 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 9.04. and Wednesday, 10.04.
1

17 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

9 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Ca
gute Reinigungstücher
Christopher aus S. 05.01.2020
Zum Reinigen der Inear Kopfhörer und Kabel. Die Tücher sind einzeln verpackt. Ein Tuch reicht locker für mehrmaliges Abwischen eines Inear Hörers. Der Geruch ist angenehm. Wir sind sehr zufrieden.
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Wichtig für In Ear Pflege
Fina1 10.11.2020
Wichtiges Hilfsmittel, damit die InEars noch lange einsatzbereit bleiben. Bin zufrieden.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
Tun was sie sollen!
Henri28 13.06.2022
Die Tücher sind ergiebig und tun ihren Job.
Am Ende ist es Geschmackssache, ob man lieber ein Pumpspray oder einzeln verpackte Tücher nutzt.
Mit einem Tuch mache ich immer sowohl meine In Ears als auch meinen Gehörschutz sauber, das reicht dicke aus.
Die einzelnen Tütchen sind perfekt um sie im Tourcase rumfliegen zu haben.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Was gibt es über Reinigungstücher auch viel zu sagen...
Pichi 29.09.2022
Ich verwende die Tücher, um nach dem Gig meine In Ears zu reinigen und zu desinfizieren.
Bis jetzt hat alles gut gepasst.
Da ich nur hin und wieder mit den In-Ears spiele, sind für mich einzeln verpackte Tücher sinnvoller als eine grüßere Spenderbox.
Wenn man mit mehreren InEarMusikern auf Tour ist würde ich eher zur Spenderbox der gleichen Marke raten, da so der Müll doch erheblich reduziert wird.
In meinem Toolcase sind die Tücher aber perfekt. Sie nehmen nicht viel platz weg und tun was sie sollen.
Es ist halt Verbrauchsmaterial.
quality
0
0
Report

Report