Kariso 210 Valve Trombone Case

1

Case for Valve Trombone

  • For valve trombones with rotary valves
  • For bells up to 24 cm in diameter
  • Artificial leather coating

Note: Not suitable Cerveny valve trombones - 3 valves.

Item number 103287
Sales Unit 1 piece(s)
Instrument Valve Trombone
Type Case
Backpack Strap No
Material Wood
321 €
Free shipping incl. VAT
In stock within 1-2 weeks
In stock within 1-2 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

1 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Stabil und leicht
Musikerfrau 03.01.2024
Ich war auf der Suche nach einem Koffer für eine Ventilposaune, welcher keinen Reißverschluss besitzt. Dies war eine echte Herausforderung und am Ende habe ich, dank dem Service von Thomann, diesen Koffer gefunden. Er ist perfekt geeignet für eine Ventilposaune. Innen wie außen ist er sehr schön verarbeitet und hat innen noch ein geräumiges Innenfach in dem allerlei Zubehör Platz findet. Der einzige kleine Makel ist das Oberflächenmaterial, welches doch etwas empfindlicher ist. Alles in Allem kann ich diesen Koffer aber nur empfehlen.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report