Kariso 245 Fuerst Pless Horn Case

3 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

3 Reviews

Kariso 245 Fuerst Pless Horn Case
148 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
V
Sehr guter Schutz
Vogelfee 29.07.2018
für mein Fürst Pless Horn mit Ventilen (Dotzauer).
Das Horn hatte sich schon diverse Beulen geholt und ich war lange schon auf der Suche nach einem sicheren Transportmittel.
In das kleine Zusatzfach kommen bei Auftritten die Autoschlüssel.
Perfekt und sehr empfehlenswert!
stability
handling
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Stabiler Instrumentenkoffer
Jagdhorn 04.01.2018
Mit dem Kauf des Kariso 245 Fürst Pless Horn Case habe ich alles richtig gemacht. Er ist sehr stabil, innen gut gepolstert und besitzt noch ein Ablagefach fürs Mundstück und ein kleines Notenheft. Mein Ventilhorn lässt sich passgenau in den Koffer verstauen, so das es nicht hin und her rutschen kann. Für all zu neugierige Blicke lässt er sich auch verschließen.
Bin sehr zufrieden mit dem Koffer.
Klare Kaufempfehlung.
stability
handling
quality
1
1
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Toller Koffer - noch besserer Inhalt ;-)!
Martin5005 15.07.2015
stabil, gut gepolstert, auch für ein Kind gut zu handhaben
stability
handling
quality
1
1
Report

Report

Kariso 245 Fuerst Pless Horn Case