K&M Screw Set 11870/11899 /12179

27

Set of screws for orchestra music stand

  • Suitable for the K & M music stands 11870 (model before new edition 2015), 11899 and 12179
  • For attaching the desk top to the tripod

Consists of:

  • 2 Small clamping nuts M5 01.91.050.55
  • 2 Washers Ø 5.3 mm 03.11.310.29
  • 2 Screws M5 x 12 mm 03.07.115.01
Available since March 2013
Item number 309748
Sales Unit 1 piece(s)
Type Scew / Nut
fitted for Music Stand
2,90 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Friday, 19.04.
1

27 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

11 Reviews

Ad
just works
Andre du Plessi 18.12.2018
We were able to fix some broken stands and this just works.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Schön, dass man auch Ersatzteile für K&M bekommt
Pautz 07.12.2020
Ich war mir nicht sicher, ob diese Schrauben auch passen, denn ich habe eine Ersatzschraube für mein K&M 19793 Tablet PC-Stativ gesucht. Sie passt wunderbar und ich bin happy, dass das jetzt doch so einfach zu ersetzten war. Werde nun aufpassen, dass ich die Schrauben vor dem Transport immer festdrehe, so dass sie nicht wieder verloren gehen.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
KI
Gut dass es bei K&M so einen Ersatzteil-Service gibt.
Karl I. 29.01.2020
Man könnte sich schon behelfen und irgend eine andere Schraube reindrehen. O.k., bei einem China-Produkt hätte man wahrscheinlich ein komplett neues Notenpult gekauft. K&M ist schon in der Anschaffung teurer. Aber es freut mich, dass man mit den Original-Ersatzteilen wieder alles funktionsfähig machen kann und man nichts wegschmeißen muss.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
TL
Schrauben passen zwar, Flügel zu klein
Thomas L. 425 26.02.2015
Die Schrauben passen, nun kann ich den Notenständer wieder in der Neigung verstellen. Flügel der Stellschraube könnten etwas größer sein. Für Kinder zu kleiner Hebel.
quality
0
0
Report

Report