Levys Moon Phases Strap 2,5" BRN

4

Strap for Guitar or Bass

  • Strap material: Garment leather
  • Length adjustment: Ladder adjustment system
  • Width: 64 mm
  • Length adjustable from 122 cm to 140 cm
  • Colour: Black
  • Embroidered representation of the moon phases in brown
  • Made in Canada
Available since March 2023
Item number 559629
Sales Unit 1 piece(s)
Length 140 cm
Width 64 mm
Colour Black
Special Features Moon Phases
70 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 7.05. and Wednesday, 8.05.
1

4 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

comfort

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Absolut spitzenmäßiger Gurt für meinen 5Saiter
Auxweg 13.03.2024
Habe vor kurzem einen neuen 5Saiter nach Hause geholt, einen Sandberg California Nighthawk. Natürlich wollte ich für so einen edlen Bass auch einen passenden Gurt. Der musste da natürlich aus Leder sein. Also den hier zu bewertenden bestellt.

Was soll ich sagen? Die Optik ist erste Klasse, der Komfort ist spitzenmäßig, die verarbeitung astrein. Es ist genau das was ich wollte!

Habe den Gurt dann auch gleich mit Schaller Straplocks ausgestattet.

Absolut zufrieden!

Thomann typisch sehr schneller und problemloser Versand.
quality
comfort
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
V
Spitzenmäßig - Alles andere wäre bei diesem Preis auch schlimm.
Vale 04.09.2023
Der Preis ist schon happig, aber was man dafür bekommt ist auch ein absoluter Luxusgurt. Habe ihn mir aufgrund des meiner Meinung nach sehr geschmackvollen Designs gegönnt. Außerdem ist die Gitarre, die er tragen darf, recht schwer. Der Gurt ist breiter als normale Nylongurte und superweich, trägt sich sehr, sehr angenehm. Die Verarbeitung ist absolut makellos. Achtung bei sehr "engen" Gurtpins: Dieser Gurt hat natürlich eine gewisse Dicke und passt möglicherweise nicht auf alle Gitarren.
Das ist ein überragender Gitarrengurt!
quality
comfort
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Très belle sangle en cuir
Jacques7183 25.09.2023
C'est un cadeau pour ma Fender customisée ... et la sangle est superbe. Beau cuir souple et confortable.
quality
comfort
0
0
Report

Report