Mooer Candy Footswitch Topper Yellow

9

Cap Set for Foot Switches

  • Increases the diameter of foot switches for easier accessibility
  • Fits most available foot switches
  • Colour: Yellow
  • Shipping quantity: 5 Pieces
Available since August 2018
Item number 446124
Sales Unit 1 piece(s)
4,55 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock within about one week
In stock within about one week

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

9 Customer ratings

3.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

5 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
JH
Machen was Sie sollen!
Joerg Hess 02.08.2019
Habe mir die Footswich Topper geholt damit ich zu Hause, wenn ich übe, keine Schuhe anziehen muss. Außerdem haben die Topper den Vorteil das man den Footswitch auch bei Live-Auftritten sicher trifft.

Für den Preis machen die Topper eine guten Eindruck. Im Kemper Forum bin ich zum ersten Mal auf die kleinen Kappen aufmerksam geworden.

Ich persönlich bin sehr zufrieden und würde die wieder kaufen.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Wa
Nur für Mooer - und Valeton Dapper Bass Strip
Wolfram aus R. 28.09.2018
Achtung.
Passt weder auf Zoom B3, Tech21 Bass Fly Rig noch auf DigiTech FS3.
Im Zweifel probieren
Verarbeitung 4 Sterne aber das kann ich gar nicht bewerten. Vermutlich robust genug.
04.10.19 Seit 6 Monaten auf dem Valeton Bass Dapper. Farblich passend zur Effektbeleuchtung grün, orange, blau, rot und schwarz ;-) - Darum Verarbeitung jetzt 5 Sterne
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Ich mag die...
MatzeF 12.07.2020
... kleinen bunten Teile einfach. Sie bringen Farbe ins Spiel, sind, auch wenn's "nur" ein Stück Plastik ist, wertig, und machen das Schalten einfache rund bequemer.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
SB85 31.08.2020
Bei meinem Tretverhalten trete ich sie regelmäßig runter. Für mich nicht zu gebrauchen.
quality
0
0
Report

Report