Pirastro Piranito G Violin 4/4 medium

3

Violin String

  • G Single string
  • For 4/4 violin
  • Tension: Medium
  • 615400
Available since July 2000
Item number 132040
Sales Unit 1 piece(s)
Series / Brand Piranito
length 4/4
ball-end Yes
loop-end No
core-material Steel
12,90 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1

3 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Pirastro Violinensaiten
Problem 29.08.2010
Gute Saiten für Violinen können ziemlich teuer sein, und diese gehören noch zu den moderateren. Ich bin aber sehr zufrieden. Ich bin zwar erst Anfänger, aber die Saiten gefallen mir vom Klang her ziemlich gut und halten lange ihren Ton. Ich habe auch schon günstigere ausprobiert, aber diese waren dann auch hörbar schlechter. Ich kann diese Saiten also nur empfehlen.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Gutes Produkt
Musika78 27.04.2017
Als Anfänger muß man nicht wirklich mehr ausgeben für eine Saite. Ich bin total zufrieden, selbst mit meinem alten kaputten Bogen klingt sie gut.
sound
quality
0
0
Report

Report