Remo 15" Powerstroke 4 Clear

3

Tom Tom Drum Head

  • Size: 15"
  • Series Powerstroke 4
  • Clear / transparent
  • Double-Ply batter head
  • Emperor thickness
  • With damping ring on underside at rim
  • Applications: Rock, hard rock, heavy, funk
  • An easily tunable, durable drum head with few overtones
Available since February 2004
Item number 167093
Sales Unit 1 piece(s)
Colour Transparent
Type Of Head Double Ply
Finish Smooth
Damper Ring Yes
Dot No
33 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 9.04. and Wednesday, 10.04.
1

3 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
DV
Etwas dumpf, aber satt!
David V 10.07.2011
Habe mein Set komplett mit Powerstroke eingekleidet, bin vom Sound her aber nur in die Bassdrumm und Floortom verliebt, Snare bedarf nachstimmen aber grade bei den Toms vermisse ich etwas Obertöne - hätte mir auch früher einfallen können bei verstärktem Rand; es fehlt halt etwas an Klang. Dennoch klingen die Felle bei Mikrofonabnahme satt und direkt und können somit live super verwendet werden, aber für den Proberaumgebrauch wäre es besser mal in die obertonreichere Serie von Remo gegangen. Dennoch, wer Obertöne in den Toms gerne vermeiden würde, sollte sich diese Felle holen.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Hält was es verspricht.
SirN 22.10.2013
Das muss man wirklich sagen. Mit den Fellen sind sie wirklich leicht zu stimmen. Sie behalten aber dennoch ihren Ton und klingen. Bei den größeren Toms bekommt man auch einen guten Bums hin.

Um es mit Jared Falks Worten zu sagen: "If it sounds good, it sounds good."
sound
quality
1
0
Report

Report