Roadworx Spacer 50

22

Stand Extension

  • 3/8" External thread on one end and 3/8" internal thread on the other end
  • Length: 50 mm (excluding external thread)
  • Weight: 120 g
  • Colour: Black
Available since August 2020
Item number 492806
Sales Unit 1 piece(s)
4,99 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 8.04. and Tuesday, 9.04.
1

22 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

15 Reviews

VH
Great spacer
Vihren Hristov 01.10.2023
I use the 50 and the 100 mm spacers for lightning and camera setups in my studio. They both do the job perfect. Good thing is that there's a silica gel in the nylon package.
quality
0
0
Report

Report

c
Does what it is supposed to
corsair 23.10.2020
Cannot say anything bad, works as advertised
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Tut was er soll, aber mangelhafte Qualität
AleM33 15.03.2022
Ich habe zwei dieser Abstandshalter für die Verbindung von Stativteilen gekauft. Der erste Eindruck ist eher mäßig, wie in anderen Bewertungen schon zu lesen war, ist die Lackierung nicht ganz in Ordnung und beide Bauteile machten schon in der Neuverpackung einen etwas gebrauchten Eindruck.

Darüber kann man vielleicht hinwegsehen; nicht aber über die mangelhafte Passgenauigkeit. Während die weibliche Seite keine Probleme bereitet, ist das bei der männlichen leider nicht der Fall.
Beide Adapter waren auf dieser Seite zu groß geschnitten und liesen sich nur mit Gewalt und Hilfe einer Zange in anderes Gewindeteil schrauben (welches eine korrekte Passform hatte). Bei einem Exemplar war es etwas schlimmer, als bei dem anderen. Nun ist er zwar da, wo er sein soll und tut auch, was er soll - Abstand halten, ist aber vollkommen zerkratzt. Wie es aussieht, wenn man es mal wieder auseinander nehmen muss, möchte ich vielleicht gar nicht wissen.

Würde ich so nicht mehr kaufen, wenn ich eine Alternative hätte.
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Parfait pour un aston spirit
Aldenté 28.01.2023
J'ai 3 Aston Spirit et malheureusement, je ne pouvais brancher le câble de micro car entre le pied de micro et le micro il n'y avait pas assez d'espace, grâce à ces extensions, le câble peut enfin se connecter.
la décoration orange ne tient pas, la peinture n'est pas top, mais le produit a l'air très solide et rempli sa fonction parfaitement
quality
0
0
Report

Report