Roth & Junius Violin Tailpiece Ebony 4/4

5 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

quality

5 Reviews

Roth & Junius Violin Tailpiece Ebony 4/4
7,90 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 9.04. and Wednesday, 10.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
s
Vernünftige Verarbeitung
simeeyyy 09.01.2019
Habe dieses Teil für eine alte, teils kaputte Geige gekauft, die ich wieder restaurieren möchte. Lieferung war schnell und gut. Auf den ersten Blick war auch alles in Ordnung in Sachen Verarbeitung. Die Montage funktionierte gut, wobei es nicht 100-prozentig passte, aber das wohl eher an der Geige liegt. NAch ein paar Minuten habe ich es jedoch fest und stabil montieren können. Habe die Geige jetzt seit drei Wochen in Benutzung und bin sehr zu Frieden mit dem Klang und der Spielbarkeit.
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Tailpiece
Buscarol 22.02.2023
Buenas, relación calidad precio, buen acabado.
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Sehr gut
Musikoldie 29.07.2023
Gute Qualität zu einem günstigen Preis. Einfach anzubringen, verbessert die Klangeigenschaften. Sehr empfehlenswert!!
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate dk
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Tato 30.12.2023
Lo compré para realizar ciertas mejoras en un violín electro acústico y conseguí mejorar algo el sonido. Buena relación calidad precio
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
schlichter schöner Saitenhalter
M250B 27.02.2024
Ich habe mir diesen Saitenhalter ausgesucht da ich ihn möglichst ähnlich haben wollte wie an meiner anderen Geige. Er ist tatsächlich kaum zu unterscheiden und steht ihr gut.
handling
quality
0
0
Report

Report

Roth & Junius Violin Tailpiece Ebony 4/4