Schilke Trumpet 13A4a Gold

2

Mouthpiece for trumpet

  • Gold plated version
  • Artist Model - built for Mike Vax formerly Stan Kenton Band
  • "A" cup, semi-flat rim Nr: 4 and "a" backbore
  • Cup diameter 16.76 mm
Available since February 2008
Item number 139010
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Flat
Cup Diameter 16,76 mm
Finish Gold Plated
284 €
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 25.04.
1

2 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Sehr angenehm in den höheren Lagen
DTrompeter 30.01.2022
Das Mundstück spricht sehr gut an oberhalb c‘‘ . Aber auch die unteren Register sind gut zu spielen. Wenn man aber überwiegend im Liniensystem spielt, ist es nicht geeignet. Aber vom c‘‘ bis zum c‘‘‘‘ macht es großen Spaß und lässt die Töne leichter kommen als mit einem Standard 3C/7C. Anspruchsvoller ist aber die Intonation. Hier muss man aufpassen und gut hören. Gerade beim Spielen im Satz ist das eine Herausforderung. Ich habe mir das vergoldete bestellt, damit ich es leichter unter den anderen erkenne. Ich spiele es auf Bach Stradivarius und Gottfried Büchel Piccolo B/A.
quality
response
sound
0
1
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Das obligatorische Lead-Mundstück
Mr.Mouthpiece 30.10.2018
Ich spiele in einer BigBand Lead-Trompete. Dieses Mundstück erleichtert mit die Arbeit ungemein.

Das Mundstück ist exzellent verarbeitet. Vergoldet ist das Mundstück sehr wertig.
quality
response
sound
0
0
Report

Report