Schilke Trumpet 16C2

3

Mouthpiece for Trumpet

  • Has a slight "bite" on the inner, semi-circular 2nd rim
  • Enables greater flexibility
  • Cup diameter: 17.2 mm
Available since September 2002
Item number 157194
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Medium
Cup Diameter 17,2 mm
Finish Silver Plated
97 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Friday, 19.04.
1

3 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
C
großartig, aber die 14C2/18C3d Kombination passt bei mir noch besser
Christoph051 16.09.2017
Dieses Mundstück hat einen - für mich - grandiosen Rand: etwas runder mit deutlicher Innenkante. Damit wird mein Ton klarer und strahlender als bei "Polsterrändern" und der Registerwechsel fällt leichter. Der einzige Grund warum ich es zurückschicke ist, dass dieses 16C2 bei mir "zwischen den Stühlen" landete: Mein 14C2 geht in der Höhe noch leichter los, und mein 18C3d macht in der Tiefe noch mehr Dampf - das mischt sich auch toll mit den Posaunen. Trotzdem: Ausprobieren!
quality
response
sound
0
0
Report

Report