Schott The Irish Violin Book

7 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

arrangement

2 Reviews

Schott The Irish Violin Book
16,40 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 29.04. and Tuesday, 30.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
CN
Macht Lust auf mehr
Carmen N. 19.02.2013
Dieses Geigen-Buch hat sich mein Sohn selber ausgesucht. Er ist 11 Jahre und es macht ihm viel Spass. Endlich spielt er mal von alleine und nicht immer nur wenn es sein muss :-) Es sind etliche Erklärungen dabei wie man Irische Folkmusik spielt. Da über den Noten Harmoniegriffe stehen konnte ich gleich mit der Gitarre mitspielen. Das macht gleich noch mal mehr Spass. Es hätten vielleicht ein paar mehr schnellere Stücke dabei sein können. Deswegen gibt's nur 4 statt 5 Sternchen.
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Schöne Sammlung...
Markus437 20.07.2017
irischer Traditionals, einfach zu spielen, sagt meine Geigerin zu Hause. Und mit praktischer Akkordnotation für Gitarrenbegleitung... sage ich.
arrangement
0
0
Report

Report

Schott The Irish Violin Book