Jenschmedia Spielend E-Gitarre lernen

26

Coursebook for Electric Guitar

  • Comprehensive electric guitar coursebook for beginners
  • By Thomas Leisen
  • With tablature and fingering diagrams
  • No sheet music
  • EAN 4260175860116
  • Format: 26 x 18 cm
  • 104 Pages
  • Spiral binding
  • In German
  • Incl. QR codes to over 8 hours of additional video material
Available since December 2017
Item number 427469
Sales Unit 1 piece(s)
for Children No
Incl. Notes No
German Language Yes
English Language No
French Language No
22
Including VAT; Excluding €15 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

26 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

teaching competence

educational value

10 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
y
Bin sehr zufrieden
yeahman 18.09.2019
Gut geeignet zum Erlernen des E-Gitarren-Spielens.
Vom Aufbau der Gitarre bis zum Spielen ganzer Stücke, ist alles vorhanden was man zum erfolgreichen Einstieg benötigt.
Die Lernfortschritte sollten scih zügig bemerkbar machen.
Einziger Kritikpunkt: Die Tonspur auf der mitgelieferten DVD könnte etwas lauter sein.
Ansonsten: Daumen hoch!
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
k
Handliche Schule für E- Gitarre
klafu 10.12.2018
Eigentlich bin ich ja auf meinem Tenorsaxophon zu Hause. In der Bluesband, in der ich mitspiele, wäre es manchmal nicht schlecht, wenn eine zweite Gitarre zum Einsatz käme. Jetzt hats mich überkommen und ich möchte mich noch etwas der E- Gitarre widmen. Ich denkem das Buch beinhaltet alles, was man so als Anfängergitarrero benötigt. Verständlich beschrieben und mit Playalong zu den Stücken, damit man nicht alleine vor sich hinklimpern muss. Außerdem ein schön handliches Format
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report