Musikverlag Rundel Basics Plus Bass Clef

9

Method for Brass Instruments in Bass Clef

  • Studies for 1 or 2 brass instruments in bass clef (trombone, euphonium, tuba)
  • By Wolfgang Guggenberger
  • ISBN 9783980899130
  • Publisher's No. MVSR3009
  • Format: 24 x 31 cm
  • Spiral binding
  • 152 Pages
  • In German and English
Available since December 2009
Item number 241456
Sales Unit 1 piece(s)
Etudes/Exercises Yes
Jazz/Blues No
Improvisation No
Approach/Breathing technique etc. No
German Language Yes
English Language Yes
with Bonus Audio/Video No
39
Including VAT; Excluding €15 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

9 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

teaching competence

educational value

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
BS
Perfekte Sammlung für Fortschritte
Ben S 02.02.2015
Ich habe mir dieses Buch auch den Rat hin eines Freundes gekauft. Ich spiele seit 5 Jahren Tuba, habe das Buch aus meiner Trompeten-Zeit jedoch schon ein wenig gekannt.
Seit ich mit diesem Buch arbeite (täglich 2-3 Stunden) sind definitiv Fortschritte zu erkennen, sei dies im Bereich des Luftflusses, bei Bindungen, beim Anstoß, Intervallen uvm.

Das Buch hält also definitiv was es verspricht und somit kann ich es nur weiter empfehlen!
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Tägliche Übungen
Throne 09.11.2020
Es sind Übungen enthalten, wie man sie aus Clarke, Stamp,
und Colin-Schulen kennt.
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
RT
Basics Plus
Rüdiger T. 04.03.2013
Basics Plus/Trombone-Euphonium entspricht genau meinen Erwartungen. Es ist übersichtlich und gut beschrieben. Man kann nach den Anleitungen die Übungen sehr gut ausführen. Dieses Buch ist auch für fortgeschrittene Bläser ein muss.
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report